mAZE Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Hobbyen blir man jo forhåpentligvis aldri ferdig med. Så dette kan jo være et evig prosjekt.
Runar-CSi Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 tøff med de felgene. er det org bbs lm? er det trappekant på de? hvor stor er kanten på de ca? Ikke org LM nei, det hadde kosta for mye for min lommebok, det er trappekant på de og de ser meget bra ut så jeg er fornøyd.. hvor stor kanten er har jeg ikke målt men dette er jo ikke felger for folk som vil ha voldsom kant!
///MPower Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 tøff med de felgene. er det org bbs lm? er det trappekant på de? hvor stor er kanten på de ca? Ikke org LM nei, det hadde kosta for mye for min lommebok, det er trappekant på de og de ser meget bra ut så jeg er fornøyd.. hvor stor kanten er har jeg ikke målt men dette er jo ikke felger for folk som vil ha voldsom kant! org lm koster skjorten ja, de så meget bra ut til og være kopi syns eg. hvilket merke er det da? jeg vurdere selv og kjøpe lm felger fra wheeldude i usa men de har bare i 19", vet ikke om det blir for stort på en e34. har helst lyst på 18"
Runar-CSi Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 jeg vet ikke hvilket merke de er, de er kjøpt fra England..
Runar-CSi Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Uff... Har hatt alt for lite tid til denne bilen de siste åra.. eneste gangene den har vært rørt er når den har vært flytta. Nesten så noen andre skulle fått tatt over.......
Just-turbodiesel Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Uff... Har hatt alt for lite tid til denne bilen de siste åra.. eneste gangene den har vært rørt er når den har vært flytta. Nesten så noen andre skulle fått tatt over....... det syns jeg også, jeg kan få den for eksempel du MÅ beholde den og ta vare på den.. sånn seriøst! den er jo one of a kind de luxe.
Kristian Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 i har et forslag runar... prøv å bruk den litt meir da vett
Runar-CSi Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Uff ja, god ide Kristian men det ser vanskelig ut med tanke på alt anna en bruke tia på.... Jobb, oppussing av hus, båt osv osv.... dritt! Får satse på at na perioden her går over før nokken si at dem vil kjøpe`n....
sigvald Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Heisann ser bilen ligger på finn.no. Kan du gi en kort oppsummering på hva som gjenstår for at den kan få skilt og bli fullt fungerende? Er sikkert andre også som lurer, ser jo veldig bra ut
Runar-CSi Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Hei, Ja det har vært enorm respons det drøye døynet bilen har ligget ute... Jeg har skiltene til bilen liggendes. Det som trengs er en generell gjennomgang av bremser og sånt da bilen for det meste har stått siste åra. En EU kontroll må den nok gjennom. Og mappes opp skikkelig. Da er det tut&kjør... Grunnen til at den ligger ute for salg er at det er bedre at noen får bruke den eller at den skal stå her i garasje i enda flere år... Bilen hadde hatt veldig god av å bli brukt!!
ReiRud Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 flott bil!! er ikke rart det har vært bra respons...prisen er jo for lav!!
Runar-CSi Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Ja det er nesten så jeg begynner og lure på det.....
Bmwe24 Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Heisann, jeg har nå kjøpt den motoren du hadde i bilen din, og jeg skal nå sette den inn i min 635 85mod. lurte litt på hva slags sprut du brukte ? og hvor mange kmt motoren hadde blitt kjørt etter den ble bygd ? Også om du fikk den godkjent med turboen ? med chassiet orginalt, girkasse og bremser? mvh Nicklas Briem
Runar-CSi Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Heisann, jeg hadde Nira I3+ på den, fikk du ikke med det? I mitt eie ble den ikke kjørt mange kilometerne. Under hundre. Hvordan der er blitt brukt i ettertid vet jeg ikke. Den var ikke godkjent i min bil nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå