Runar-CSi Skrevet August 16, 2005 Forfatter Skrevet August 16, 2005 Da er det juleaften her... fikk en stor pakke fra Nautilus her på forumet idag samt en liten en ifra GS Bildeler... Den fra Nautilus: Og den fra GS: Innholdet i den fra Nautilus var jeg meget fornøyd men og måtte selvsagt teste litt... Gatebilfilmen havnet fort inni DVD spillern.... Den pakken som kom fra GS ble jeg fort skuffet over... innholdet i pakken var kun 1/3 av det jeg hadde bestilt og betalt for... må vel ringe dit imorra og finne ut hva de har holdt på med...
marius paulsen Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 kjøpte også en sånn subb av nautilus! spiller HØYT!
Runar-CSi Skrevet August 16, 2005 Forfatter Skrevet August 16, 2005 kjøpte også en sånn subb av nautilus! spiller HØYT! Ja jeg gleder meg til å få teste den.... syns de ser så kule ut.. hehe
Runar-CSi Skrevet August 19, 2005 Forfatter Skrevet August 19, 2005 Da kom den siste pakken fra GS så nå er det bare 6stk plugger og noen liter med olje som skla til... og endel arbeids lyst da.... ... Får nesten håpe det skjer endel iløpet av helga..
HenrikE30+ Skrevet August 19, 2005 Skrevet August 19, 2005 Blir jo fantastisk ditt prosjekt også Når regner du med at det er klart for kjøring? Var det du som hadde RH 19" felger på den? I så tilfelle håper jeg du legger ut bilder av bilen med dem på, kunne gjerne tenkt meg sett hvordan en 6er med slike hjul ser ut
Runar-CSi Skrevet August 19, 2005 Forfatter Skrevet August 19, 2005 Jeg har 19" RH felger ja... og er meget fornøyd med de.. har ikke fått tatt noen skikkelige bilder av bilem med de felgene på for den står i en litt trang garasje men veit jeg får ræva i gir nå så vil det ikke være så aøt for lenge til den triller for egen maskin og da skal jeg knipse bilder..
Runar-CSi Skrevet August 20, 2005 Forfatter Skrevet August 20, 2005 Det begynner å ta form... har fått på alle vakumslangene under innsuget idag sam tomgangsmotor og alle slangene som hører til... har og fått på plass plugg ledninger, coilen og noen vann slanger.. Har og fått inn ei vifte som står foran radiatoren.... Og selfølgelig montert noe av det Jeg fikk med Nautilus...
Nautiluz Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 Sjef! Skal se å få fikset den lille stumpen du venter på jeg! Så du er klar til å starte opp. Bra du ble fornøyd med anlegget. Morro med firkantet lyd
Runar-CSi Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 Det er bra... men nå har jeg fått meg et lite radiator problem... må ha en tynnere en og det fort!!
truck_driver Skrevet August 22, 2005 Skrevet August 22, 2005 Dritkult prosjekt, fete felger!! Passa bra til bilen!
Runar-CSi Skrevet August 24, 2005 Forfatter Skrevet August 24, 2005 Nå nermer det seg her... jeg begynner og bli skikkelig spent på motoren....
Runar-CSi Skrevet August 26, 2005 Forfatter Skrevet August 26, 2005 Får ikke plugger før på onsdag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå