Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det juleaften her... fikk en stor pakke fra Nautilus her på forumet idag samt en liten en ifra GS Bildeler...

Den fra Nautilus:

pakke1.jpg

Og den fra GS:

pakke2.jpg

Innholdet i den fra Nautilus var jeg meget fornøyd men og måtte selvsagt teste litt...:P

pakke3.jpg

bilstereo.jpg

Gatebilfilmen havnet fort inni DVD spillern.... :P

bilstereo2.jpg

bilstereo3.jpg

kicker.jpg

kicker2.jpg

Den pakken som kom fra GS ble jeg fort skuffet over... innholdet i pakken var kun 1/3 av det jeg hadde bestilt og betalt for... må vel ringe dit imorra og finne ut hva de har holdt på med... :evil:

gs.jpg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
kjøpte også en sånn subb av nautilus! spiller HØYT! :D

Ja jeg gleder meg til å få teste den.... syns de ser så kule ut.. hehe :P

Skrevet

Da kom den siste pakken fra GS så nå er det bare 6stk plugger og noen liter med olje som skla til... og endel arbeids lyst da.... :roll: ... Får nesten håpe det skjer endel iløpet av helga.. :P

Skrevet

Blir jo fantastisk ditt prosjekt også :D

Når regner du med at det er klart for kjøring?

Var det du som hadde RH 19" felger på den?

I så tilfelle håper jeg du legger ut bilder av bilen med dem på, kunne gjerne tenkt meg sett hvordan en 6er med slike hjul ser ut :wink:

Skrevet

Jeg har 19" RH felger ja... og er meget fornøyd med de.. har ikke fått tatt noen skikkelige bilder av bilem med de felgene på for den står i en litt trang garasje men veit jeg får ræva i gir nå så vil det ikke være så aøt for lenge til den triller for egen maskin og da skal jeg knipse bilder..:P

Skrevet

Det begynner å ta form...:P har fått på alle vakumslangene under innsuget idag sam tomgangsmotor og alle slangene som hører til... har og fått på plass plugg ledninger, coilen og noen vann slanger..:P

bmw111.jpg

bmw112.jpg

Har og fått inn ei vifte som står foran radiatoren....

bmw113.jpg

Og selfølgelig montert noe av det Jeg fikk med Nautilus... :P

bmw114.jpg

Skrevet

Sjef! Skal se å få fikset den lille stumpen du venter på jeg! Så du er klar til å starte opp. :) Bra du ble fornøyd med anlegget. Morro med firkantet lyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...