Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
HALO!! Går den?

Skulle gjort ja.... det står i en impulsgiver som ikke er der men er på vei så jeg har ikke gidda og kinna enda.... :? Lufta bremser idag da.... :wink:

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg vil påstå at du har en av verdens feteste og råeste BMW ever!! Fy F***så rå den er!!! men er det problemer med postgang eller rett og slett at du ikke bestilte alt med en gang? Gleder meg til å se den bilen på gata i molde i høst, vist du skal ut me den i år.. pendler gjennom molde sjønner du.. hehe.. du må komme med bilder og film av bilen når du får startet den.. hehe..

Skrevet

Nye plaer for hver dag som går veitdu...:) det er vel grunnen...:P men dette har vert et langtidsprosjekt... som nå nermer seg ferdig... 8)

Skrevet

Joda, nå endelig har det blitt!!! Kl: 21:35 ikveld var en lykkens tid for da starta`n for første gang.... 8)8)8)8)8)8)

Jeg er så glad at dere aner det ikke en gang!!!! :):):):):)

Skrevet

har hatt noe styr med en vibrasjonsdemper som lurte meg... fikk liksom ikke gnist... :evil::evil: men nå er den byttet ut med den orginale så nå går det fint :P:P:P:P:P:P:P:P

Skrevet

Gutter: Jeg skal lage en film... men tenkte og vente til bilen er litt mer forflyttbar...:P har verken reimhjul eller reimer til vannpumpe/dynamo akkurat nå... så bilen har ikke gått mer enn 2sek i to omganger...:) men den starter og går! skal få på reimhjul og div. annet snacks så skal jeg få laget en liten filmsnutt til dere! :):):):):):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...