Runar-CSi Skrevet September 6, 2005 Forfatter Skrevet September 6, 2005 HALO!! Går den? Skulle gjort ja.... det står i en impulsgiver som ikke er der men er på vei så jeg har ikke gidda og kinna enda.... Lufta bremser idag da....
Runar-CSi Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Da har jeg fått ny ekspansjons tank så da bærer det opp i garasja igjen.... kansje det skjer noe mer idag også??
johjoa Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 det skjedde ikke så masse på torsdagen tydligvis? venter i spenning på en av bimmers.no's råeste prosjekt
Runar-CSi Skrevet September 10, 2005 Forfatter Skrevet September 10, 2005 Det skjer noe hver dag nå... men det blir ikke oppdatering før jeg er fornøyd nå... blir sikkert rundt mandag - tirsdag....
Aama_Racing Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 Jeg vil påstå at du har en av verdens feteste og råeste BMW ever!! Fy F***så rå den er!!! men er det problemer med postgang eller rett og slett at du ikke bestilte alt med en gang? Gleder meg til å se den bilen på gata i molde i høst, vist du skal ut me den i år.. pendler gjennom molde sjønner du.. hehe.. du må komme med bilder og film av bilen når du får startet den.. hehe..
Runar-CSi Skrevet September 10, 2005 Forfatter Skrevet September 10, 2005 Nye plaer for hver dag som går veitdu... det er vel grunnen... men dette har vert et langtidsprosjekt... som nå nermer seg ferdig...
Aama_Racing Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Hvordan går det med prosjektet nå da?? lenge siden jeg har hørt noe.. spent som fæen jeg:P
Runar-CSi Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 Joda, nå endelig har det blitt!!! Kl: 21:35 ikveld var en lykkens tid for da starta`n for første gang.... Jeg er så glad at dere aner det ikke en gang!!!! :):)
Runar-CSi Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 har hatt noe styr med en vibrasjonsdemper som lurte meg... fikk liksom ikke gnist... men nå er den byttet ut med den orginale så nå går det fint :P:P:P:P:P:P:P
Espenlis Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Høres veldig bra ut... Blir stas å se den på vegen. Regner med du ruller deg en tur under helgas storkamp på stadion. Vise den litt...
Nautiluz Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Wooha.. Grattis! ikke rart du ikke er å få tak i på msn nå nei!
Schnellfahren Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Ta å lag en helaftens film om bilen da! Hadde vært über spennende, he he!
Runar-CSi Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 Gutter: Jeg skal lage en film... men tenkte og vente til bilen er litt mer forflyttbar... har verken reimhjul eller reimer til vannpumpe/dynamo akkurat nå... så bilen har ikke gått mer enn 2sek i to omganger... men den starter og går! skal få på reimhjul og div. annet snacks så skal jeg få laget en liten filmsnutt til dere! :):):):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå