Gå til innhold

Bmw treff i sirevåg på søndag 12juni

ove
 Share

hvem tar turen til sirevåg på søndag  

31 stemmer

1. 1. hvem tar turen til sirevåg på søndag

• eg kommer
      8
    • kan ikke komme
      22
    • vill ikke
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye snadder der, ja :) Ser ut som Gaute hadde en forkjærlighet for den monsterjævlige cab'en :lol::wink: Artig å kose seg på treff :wave:
Jeg koste meg med kameraet mitt i dag jah :-)

Men om jeg har forkjærlighet for den ene eller andre kreasjonen får vel heller være sin sak. Når man stiller med en slik bil vil man få en del oppmerksomhet, og jeg kan love at både vingen og fronten ble heftig diskutert "bak ryggen" på eieren av mange på treffet i dag. Jeg liker at folk gjør ting med bilene for å få dem litt spesielle, selv om jeg ikke nødvendigvis hadde valgt samme løsning selv. Det skaper uansett såpass mye diskusjon at jeg synes det var verdt å ta bilder av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker alle som kom på søndag det var ny rekord i år vi hadde 2 som prøvde og ha kontroll med det som kom og gikk var ca 800 innom denne dagen fra 11.30 til 16.00 og ca 250 biler der ikke alle var bmw

:clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere fikk bra vær!

La på vei fra Vestfold til Rogaland rundt 14:30, og da hadde det pøsregna hele dagen, og det fortsatte helt til rett før Kristiansand, så jeg var redd dere hadde hatt et mildt sagt fuktig treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...