///MoePower Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg syns denne fortjener en bump jeg. Hvordan står det til med bilen den dag i dag? Det er garantert flere enn meg som har lyst til å se noen nye bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Jaså, noen som har fisket fram igjen denne tråden Bilen er dessverre helt lik idag som det siste bildet i denne tråden. Mangler fortsatt de samme småtingene, og jeg mangler fortsatt den lille tiden som skal til for å få det i orden. Den har fått stå en stund nå, da jeg har et par andre ting som må prioriteres foran. Så den blir neppe å se på veien denne sommeren heller. Men neste år har jeg absolutt troa på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Oki Glenn Simon... Nå er det ett år i dag siden sist update. Hva skjer'a - savner bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmaister Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Dette ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ikke noe nytt å melde. Tilnærmet samme status som for 2 år siden. Den er vasket og polert, så den har ikke støvet helt ned. Jeg har etter lang tid i dvale begynt å se på problemene med tenningsanlegget, fast bestemt på at den skal våkne til liv denne sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 fast bestemt på at den skal våkne til liv denne sommeren. *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå