Andy Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei! Selger komplett kit til E36. Framfanger, bakfanger og sideskjørt. Skjørtene er ikke vært montert, framfanger og bakfanger har vært på bilen i ca. 2 mnd. Lakken er ikke 100%, men alle delene er hele. Pris: 7000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hehe, tror du ska skal slite med å få solgt dem der. Monsterface stylinga har aldri sett bra ut på en bmw. Hvorfor kjøpte du egentlig dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hehe, tror du ska skal slite med å få solgt dem der. Monsterface stylinga har aldri sett bra ut på en bmw. Hvorfor kjøpte du egentlig dette? du kan jo drite i å svare vist du ikke har tenkt å kjøpe da! han spurte ikke om ka du synes om stylinga! nokk av folk hær som klager på andres kjøp og salg tråder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kittet ble kjøpt for at det er ultra-coolt, men i ettertid har jeg insett at det er FOR tøfft for meg. Damene simpelthen svermer rundt vogna, og jeg takler ikke presset lenger. LESES: Dette er ikke min bil, og jeg bare hjelper en kammerat å selge det. Jeg har fantastisk liten interesse av å høre fra alle som IKKE synes kittet er pent, men vet av respons han har fått på bilen at det finnes en haug av folk som synes bilen blir rå med dette kittet og jeg tviler ikke på at det skal gå å selge det. BTW. vil jeg gratulere Mirakulix med et utrolig talentløst innlegg, og ber andre som har slike meninger om å holde dem til seg selv og gi f#"¤ i å skrote tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, tror du ska skal slite med å få solgt dem der. Monsterface stylinga har aldri sett bra ut på en bmw. Hvorfor kjøpte du egentlig dette? hei du, hvorfor kjopte du deg en 316 egentlig---- lurer jeg veldig på, går det i det hele tatt fremover..... du har vel ikke noe med å glage på andres innlegg, kjøp deg en lada, bmw trenger ikke deg, og forresten er den sylinga ganske fet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, tror du ska skal slite med å få solgt dem der. Monsterface stylinga har aldri sett bra ut på en bmw. Hvorfor kjøpte du egentlig dette? hei du, hvorfor kjopte du deg en 316 egentlig---- lurer jeg veldig på, går det i det hele tatt fremover..... du har vel ikke noe med å glage på andres innlegg, kjøp deg en lada, bmw trenger ikke deg, og forresten er den sylinga ganske fet!! Nå trenger ikke du gå til personangrep igjen da, vi er vel for gode for at vi skal kritisere andre folk her vel ? Og hvis en ikke har noe konstruktivt å si sier man ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 skal ikke si no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hei!Selger komplett kit til E36. Framfanger, bakfanger og sideskjørt. Skjørtene er ikke vært montert, framfanger og bakfanger har vært på bilen i ca. 2 mnd. Lakken er ikke 100%, men alle delene er hele. Pris: 7000.- kul styling:) vanskelig å montere eller?? er den ferdig tilpasset?? er veldig intresert:) hørt ny pris er over 10000, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 faktisk fet styling...hadde fronten selv, men ble for voldsomt.. hihi "hvorfor kjøpte du 316i?" heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, tror du ska skal slite med å få solgt dem der. Monsterface stylinga har aldri sett bra ut på en bmw. Hvorfor kjøpte du egentlig dette? hei du, hvorfor kjopte du deg en 316 egentlig---- lurer jeg veldig på, går det i det hele tatt fremover..... du har vel ikke noe med å glage på andres innlegg, kjøp deg en lada, bmw trenger ikke deg, og forresten er den sylinga ganske fet!! må svi litt den siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Kunne ikke brydd meg mindre! Jeg er kjempefornøyd med en Bmw E36 316i (1992 modell) som førstegangs bil! Jeg er jo lærling, så jeg må tenke det økonomiske ut over som f.eks lån eller forsikring. Sist jeg sjekket gikk trøsykler også fremover. Jo mindre du er sinnsykt feit, kollerod? Dessuten er max fartsone her i landet 90? Jeg innser jo at jeg kunne holdt min første post for meg selv. -sry- Men å miste hodet så totalt som det du gjør Andy og Kollerod, det er en annen sak. Rettelser på skrivefeil: nokk=nok, hær=her, glage=klage, syling=styling, intresert=interessert Nå er forresten denne salgs-tråden din noe ødelagt. Så det du kan gjøre, Andy er å få Gunnar til å slette den, Så kan du lage en ny post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 ja ja, noen er fornøyd med noe, og andre med alt, sånn er det!! med de som bare er førnøyd med noe, har som regel ikke mulighet til å skaffe seg alt, sånn som du, greit du kjører bader, men en baby bader, sånn er det, skjønner at du sikler etter følelsen av å legge en fet bre eller komme deg fort opp i fart, men sorry, det klarer nok ikke du..... du skulle gjerne fått sittet på med meg så kunne du ha fått den deilige følelsen, eller nei.... det får du ikke alikevel:( du begynte denne dumme greia, så jeg avslutter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 nok OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Herregud så tragisk. Forresten, den stylinga er faktisk ikke det verste jeg har sett. Litt DTM-preg, og det er helt ok og skille seg ut. Og folk her inne som ikke har noe annet og gjøre enn å drive på slik: HOLD DERE UNNA FORUMET! Ødelegger hele vitsen med en "annonse". Salgsannonsen her er jo ødelagt så jeg får pynte litt på den da ihvertfall. 7000,- er en grei pris. Fete sideskjørt da!!Hvor mye bygger de ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå