Gå til innhold

Nasty nummerskilt


 Share

Anbefalte innlegg

Haha :lol:

Ang skiltnr: Jeg vet det er mulig å "bestille" et bestemt tilgjengelig skiltnr for litt ekstra hos forhandlere. F.eks at du heller vil ha DD 50 000 i stedet for DD 49685, bare et eksempel :) Vet det er mulig ihvertfall

Merk: detter er FØR bilen blir førstegangsregistrert da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol:

Ang skiltnr: Jeg vet det er mulig å "bestille" et bestemt tilgjengelig skiltnr for litt ekstra hos forhandlere. F.eks at du heller vil ha DD 50 000 i stedet for DD 49685, bare et eksempel :) Vet det er mulig ihvertfall

Merk: detter er FØR bilen blir førstegangsregistrert da ;)

Er vel derfor somregel dyre/litt større modeller av biler har greie skiltnummer å huske, om de skulle bli rappa for eks m3'n til kameraten til Kjell rune som har JU83002 greit nummer, skulle helst hatt en 0 til i steden da men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla dritt politikere.

Allt som er fett og gøy blir ulovlig i dette lanmdet her.

Vi har værtfall billige(ere) biler............. enn Danmark :D hoho kan ikke skjønne det stemmer jeg men, har bare sett postene til E9

Hmmm...så det er noen som gidder å lese meldingene fra Danmark ? :lol: Joda...utrolig, men sant...nye biler i Danmark er deprimerende dyre og faktisk koster de mer enn i Norge. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte artig med spesielle skilt, på den annen side ikke så festlig.

f.eks. hvis du gjør noen litt "frekke" manøvre kan du banne på at folk husker nummeret ditt, og har lettere for å anmelde deg. Litt lettere å huske AR 11111, enn AR 84295.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...