Nautiluz Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Slenger ut deklsene jeg har laget for salg her. Kan godt ta en budrunde på dem. Begynner på 500kr Laget på orginal dekslene som sitter i E34. Og er klare til å sette inn 6.5" i. Flere bilder her.... http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=album150&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 byr 500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 vist noen byr over meg så må du la den stå en stund så jeg får by over dem! er villig til å strekk meg et godt stykke i pris! kjipt hvist dem blir solgt mens jeg er på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 600,- din peis 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 kan du ikke lage flere slike Nautilus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 joda kan lage flere men det tar noen timer så det er ganske dårlig times betalt på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 joda kan lage flere men det tar noen timer så det er ganske dårlig times betalt på dem.. kommer jo an på hvor mye du får for de da.. nytt bud : 1.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 1100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er dette da med dem orginale i inbytte også eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 mine orginale er det hull i men det er vel bare å dra innom en bilophugger vist du bor i nærheten av det da! blir sikkert billigere enn å sende dem ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå