S. Gunstad Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det mulig å koble en Mp3 spiller til cd-spillern i bilen hvis cd-spillern har følgende utganger: 1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) 1 x utgang til frontkanal ( RCA phono x 2 ) 1 x bakre kanalutgang ( RCA phono x 2 ) Basshøyttaler-utgang Mulig at denne informasjonen er irelevant, for jeg har overhodet ikke peiling på bilstereo . Hvis dette er tilfellet, hvilke kontakter trenger cd-spillern for at jeg kan koble på f. eks. min søte iPod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Uten at jeg vil garantere noe så bør du kunne koble til en Mp3 spiller til minijack kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 så lenge det er en inngang der så skal det kunne gå bra, men du kan ikke styre mp3 spilleren da, dette må gjøres via mp3spilleren som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Okey, jeg tar sjansen jeg. -Funker det ikke så får jeg bare kjøpe meg iTrip:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Okey, jeg tar sjansen jeg. -Funker det ikke så får jeg bare kjøpe meg iTrip:) Funker det ikke så skyld på Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hva slags spiller er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Okey, jeg tar sjansen jeg. -Funker det ikke så får jeg bare kjøpe meg iTrip:) Anbefaler deg på det sterkeste og kjøpe iTrip, har det til min lills søte iPod funker smaching! men kjøper du iTrip... kjøp ladde kabel til bil i tillegg... den bruker litt strøm... ikke masse men når du skal kjøre på langtur er er greit og ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Gå inn på autopower.se sitt forum og søk på mp3 så får du vite det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå