Gunnar Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Da kan jeg informere om at vi tidligere i dag passerte en halv million "unike" besøk her på sidene! Dette er altså IKKE "hits" som noen sier opererer med (flere millioner i måneden), men visits, og det er totalt antall siden september 2002, da sidene ble lagt ut for første gang. Årsstatistikken ser ut som følger: 2002: 3.425 2003: 60.305 2004: 208.184 2005: 228.510 (tom. 7. mai kl. 15) Disse tallene viser en ENORM økning både de to siste og ikke minst det siste året, hvor vi allerede etter 3,5 måned hadde passert antallet besøkende for hele fjoråret! Er det rart hardware og linjer begynner å koste penger? Uansett utrolig hyggelig at sidene har blitt så populære! De som føler for det får finne seg noe godt og feire tallene med! Jeg for min del skal kjøre et par heat gokart om en times tid. Vil i samme slengen minne om lotteriet hvor vi lodder ut en pocket bike donert av OS Bildeler til inntekt for disse sidene. I tillegg kan jeg nevne at det fortsatt er flere klistremerker igjen. Løp & kjøp! Klistremerker: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Lotteriet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Imponerende Begynner bli irriterende mange innlegg her, før leste jeg alt, men er man borte noen dager nå så er det så mye at det blir endel trykking på "marker alle innlegg som lest". Go-cart, hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja, det har virkelig tatt helt av i det siste. Det blir sikkert til å øk ennu mere framover. Jeg syns det er en fin side, med et veldig bra forum. Merkelig nok så virker det som det overgår BMW CCN sitt forum, og de er en landsdekkende BMW klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Dette er en kjempeside gunnar, masse hyggelige folk en kan prate med og utveksle ideer med..godt jobbet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jøss Det er MANGE! \:D/ Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Enormt mange!! hvor kommer alle fra?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 nice gratulere alle sammen :=) både med økningen på siden og Norges 100 årsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Vanvittig bra Gunnar!!!! Keep up the good work, og du kommer til å få noen sinnsyke tall i slutten av året, og enda bedre neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Rett og slett et meget stort hjelpemiddel til alle bmw-folk i landet her. Gratulerer Gunnar. Dette er bare begynnelsen. Snart kjører hele landet bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja, det har virkelig tatt helt av i det siste. Det blir sikkert til å øk ennu mere framover. Jeg syns det er en fin side, med et veldig bra forum. Merkelig nok så virker det som det overgår BMW CCN sitt forum, og de er en landsdekkende BMW klubb Gratulerer Gunnar! ...trur etter kavart at dette er ei landsdekkande side og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Dette var noen supre nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Gratulerer! Ja dette er flott! Det beviser vel bare det som kansje er det største ankepunktet til BMW CCN sitt forum. Grunnen til økningen her,tror jeg, er det dynamiske forumet. Ett oppegående PHP-basert moderne forum. Samtidig tror jeg at slik høyden er under taket her, bidrar til at mange flere føler at de kan lufte sine meninger på en litt mer "lettere" måte. Det finnes nok av medlemmer her med eminente talegaver og kunnskap nok innen den herlige retorikken til å trollbinde medlemmer som "trår-over-streken". Dessuten: Teknisk-avdelingen og da spesielt "Gjør-det-selv" er noe som ingen andre har her i landet, ikke engang BMW CCN sine sider. Jeg skal love at jeg skal gjøre mitt til å bidra til denne avdelingen her på Foumet. Igjen, gratullerer med milepælen! Edit:skrivefeil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Grattis! Synes også det har blitt bra her i det siste. Eneste jeg synes denne siden henger etter med, er all den tekniske informasjonen folk sitter inne med på BMWCCN sitt forum. Det tror jeg skyldes at aldersgruppen (som er aktiv) her inne, er en del lavere enn de som er aktive på BMWCCN's forum. Men keep up the good work! Jeg holder meg iallefall her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 her kan vi jo diskutere alt mellom bmw å himmel... det er det som er så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 her kan vi jo diskutere alt mellom bmw å himmel... det er det som er så fint hmmm.. diskuterer man bmw er det vel ikke lange veien igjen til himmelen men vi må ikke glemme de utrolig artige rangeringene som er på siden her, det viser at man blir satt pris på for alle de flotte innleggene vi lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå