Gå til innhold

En halv million besøkende!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":2c3lphiy]hvis det ikke er nok inlegg så blir det rot.

men en "off-topic" kategori hadde vel hvertfall vært greit.

"Annet" er vel igrunn ganske offtopic som det er ?

Ja ikke sant, derfor er det jo så teit at biler, styling og alt mulig "on-topic" også skal være der.

Med "off-topic" tenker jeg på sånt som vitser, teite historier som absolutt ikke har noe med bil å gjøre osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Er det induviduelle IP adresser det telles på?

Husk at endel har dynamiske IP adresser fra ISP som fornyes ganske ofte!

Bruker software som analyserer loggene, så jeg kan ikke si 100% hvordan det måles, men det er nok ingen som teller unike personer og IP-adresser på den måten. Det går nok mer på unike besøk. Man "utregistreres" etter x antall minutter som inaktiv (f.eks. 15-30 min). Hvordan ellers vg.no eller andre norske sider skulle klart å ha så mange "unike" besøkende som de sier hadde i så fall vært et mysterium. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måles jo hvor mange personer som har vært innom siden og ikke hvor mange ganger sidene er lastet ned ikke sant? Da må det jo måles ved hjelp av ip-adresser. Slik at ikke samme ip-adresse eller person blir regnet med flere ganger. Må være vanskelig å måle når også mye av sidene ligger på proxy servere rundt omkring.

Hvis målingene er riktig så vil det si at en av 8 nordmenn har vært innom siden. Hmm.. høres litt mye ut gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det jeg sier... det er ikke slik det måles. Les det jeg sa over. Der står det sånn ca. hvordan det funker.

1 av 8 nordmenn har såklart ikke vært innom, og det er helt fullstendig umulig å måle unike personer slik internett/pc-systemer er lagt opp i dag.

VG sier jo de har 1.4 millioner besøkende i døgnet eller hva det er. Er ikke som om det er unike personer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis grattit til Gunnar og alle andre her inne.

Dette synes jeg helt klart er det beste forumet av alle jeg har vært borti. på noen måneder blitt helt hekta jeg nå.

har sittet i 3t timer her nå for å ta igjen det tapte etter en måned med examen.

bimmers klistre merke på bilen og ny anskaffet beltespenne med nicket mitt på sier vel det meste :)

keep up the good work!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...