MeSs Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18424832 BMW M-Technic II EVO Skinnratt Selges! bare å by MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg har dette rattet (fra utseende å dømme) i min E36, herlig ratt, passe størrelse osv...jeg kjøpte mitt for 100,- men, er verdt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 det er helt digg, synd det ikke passer i e28'en .. er verdt mye mer håper på høyere bud da, så jeg ikke taper altfor mye, var litt slit å skaffe det liksom MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Det er ikke et EVO-ratt, det har nemlig semsket skinn på den delen du holder i og de er ekstremt sjeldne. Ellers står det vel et delenummer på rattet et sted, da finner man raskt ut hvilke biler det passer. Og til slutt finnes det to størrelser av dette rattet mener jeg, det minste sitter i E30 og det større i E34 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg har dette rattet (fra utseende å dømme) i min E36, herlig ratt, passe størrelse osv...jeg kjøpte mitt for 100,- men, er verdt mer De selger det nytt for nesten 3000kr på gs eller os. Drit digg ratt å kjøre med, har det i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Det er ikke et EVO-ratt, det har nemlig semsket skinn på den delen du holder i og de er ekstremt sjeldne. De med semsket skinn er til M3 Sport Evo, ingen andre E30 enn de 600 bilene ble levert med semsket skinn. Navnet på dette rattet er M-tech II. Selger kaller det sikkert EVO fordi dette rattet sannsynligvis først dukket opp på EVO-utgavene av M3. Hvor sjeldne Sport Evo-rattene er skal jeg ikke uttale meg om, det er ikke sikkert de kan skaffes fra delelager lenger? Dersom de kan det så er de pr def ikke sjeldne, men helt sikkert dyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 samme ratt som jeg har gitt Knallgodt ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Akkurat det samme som jeg har. Selger også mitt om noen er interessert. Gi bud. Meget god stand... Og et meget godt ratt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå