Gå til innhold

Hærverk på bilen min i natt.


alexrh
 Share

Anbefalte innlegg

Ja er vel riktig det at forsikringen ikke dekker hærverk. Da vil du vel miste mye bonus og bli dyrere over tid. I Sverige tror jeg faktisk bil forsikring dekker dette.. :roll:

Kan man ikke si at det var innbrudd da? Bare si at de har stjelt noe inni bilen f.eks?

Jeg skjønner ikke folk som utfører herverk, de vinner jo ingenting på det selv engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel på det samme tror jeg... du mister bonus på det oxo, så lenge ikke en person er dømt/tatt/innrømmet/har penger. Så kan det hende du slipper billigere fra det. Så lenge du ikke har bevis så er det det samme som om du hadde gjort hærverket på bilen din selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange mennesker her i verden som har store problemer. Hvorfor i HÆl.... skal folk gjøre hærverk på andres biler???!

Jeg føler med deg, det er jo utrolig surt å måtte betale flere tusen for noe som ikke er din skyld... Å hav er vitsen med å betale titusner til forsikringsselskapene, når du ikke får hjelp når det trengs... ###&&"/#/"¤&"#¤(

Det er tydlig vis ikke sikkert å la bilen stå uten oppsyn... her må video overvåkning til.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde du nok sluppet unna gratis med, uten bonustap, om du har alarm og hadde tatt det som innbrudd, noe det nesten like godt kunne ha vært.

Fra min polise:

"Bonustap beregnes ikke ved tyveri-, brann-, rednings-, godsansvar- og glassruteskader, eller ved skade som skyldes direkte kollisjon - fysisk sammenstøt - med dyr."

Har man i tillegg FG/EU-godkjent alarm slipper man egenandel. Ergo helt gratis.

Uansett trist som faen. Svært så uheldig du skulle være med bilen din for tiden.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nok bare ha revet vinduet skikkelig opp slik at noen hadde kommet seg inn. Men da snakker man plutselig forsikringssvindel og falsk anmeldelse - for det må jo anmeldes også. Mindre hyggelig å bli tatt for slikt.

Forøvrig tror jeg ikke det hadde vært noe problem om du ville ordnet det selv OM du hadde fått det på forsikringen. Mener det skal være mulig å få betalt ut for å fikse selv. Far fikk ihvertfall det på pysjå'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritt når sånt skjer...men du får vel dekket det! Kanskje det blir penger te overs å!

Jeg må dekke alt selv siden bonustapet + egendel overskrider hva splitter nytt hadde kostet på BMW.

Uansett så skal bilen inn på mandag for å få seg nytt (brukt) tak som er 100% strøkent. Skal blir bra det for jeg har utsatt takbytte nå i 2 år siden forrige gang noen lekte seg med kniv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange mennesker her i verden som har store problemer. Hvorfor i HÆl.... skal folk gjøre hærverk på andres biler???!

Kanskje noen har vært slemme først da vettu! Vet om folk som har gjort litt dumme ting, og kommet hjem og funnet bilen ødelagt! Sier ikke på noen måte at dette har skjedd her, absolutt ikke, men hærverk er en veldig fin måte å ødelegge veldig mye for en annen og det er forholdvis få som blir tatt for dette! Det burde vært så jævli høy straff for hærverk for det er så forbanna idiotisk, de som gjør det tjener ingenting på det, bare ødelegger for andre!

Jeg har alltid bilene låst inne i verkstedet, litt mye styr og åpne kjøreporter hver dag kl halv 7, men bedre den enn å møte synet at en rundstjålet bil eller finne bilen ødelagt... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...