PenguiN- Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg har fått en uhyre stygg utløserlags lyd i min bmw, skikkelig skrapelyd når jeg holder inne clutchen. spm 1: noen vits i å kun reprarere utløserlageret? spm2: hva koster en komplett clutch til 325i? spm3:passer 328 clutch? spm4:ca pris på clutch skifte på et vanlig verksted ? alle svar honoreres med klemmer og kyss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 alle svar honoreres med klemmer og kyss. hehe Søtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Å reparere tror jeg du kan glemme... er du ned med girkassa så bytt hele rukklet med det samme... For priser kan du vel sjekke GS f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvis det er så att du har kompressor, så burde du vel bytte til en grover clutch med en gang istedet for og slite på en orginal en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 derfor jeg prøver meg på å finne ut om 328i clutch passer....hva koster en bra zinter/greedy/ osv clutctch komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Komplett clutch med trykkplate å utløserlager kommer på en plass mellom 1500-2500 alt etter rabatt og hvor du handler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Du kan jo sjekke www.kollevold.no for forsterkete clutcher.. tror de skal ha noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Å reparere tror jeg du kan glemme... er du ned med girkassa så bytt hele rukklet med det samme...For priser kan du vel sjekke GS f.eks. enig med BalleKnalle, men pass på at du slepp å bytte kvar vår..hehe ...får eg belønning??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 men, dette med utløserlageret, er det et tegn på sliten kobling?eller har det ikke noe å gjøre med koblinga sånn sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Utløserlageret blir fort utslitt hvis du sitter og hviler foten på clutchpedalen. Når en selger sier at en bil har blitt meget fint behandlet av en pensjonist, kan du med èn gang trekke utgifter på ny clutch og eventuelt ny topp p.g.a mye rusing og sluring, av prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 ok, men burde jeg vurdere FORT å skifte clutch ? (vil ikke havne i havari på hovedveien) eller...? clutchen virker ellers helt fin. men merket i stad at jeg kjenner "kraftige" vibrasjoner + lyden når jeg holder clutchen inne...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Ville ikke kjørt så veeldig mye med ett trøste lager som er på vei å havarere!Bytt det du,fort!Og når du allikevel skal ned med kassa så bytt for guds skyld alt,hvis ikke til noe bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå