Espenlis Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Nå i disse dager har Canal Digital bestemt seg for å kutte MTV fra sin grunnpakke. Dette vil si: No More Pimp My Ride, The Osbournes, Punk'd, MTV Cribs osvosvosvosvosv http://www.fightformtv.com/ Hjelp oss med og beholde MTV!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Ser nesten aldri på mtv så bryr meg vel egentlig ikke så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Da trengte du vel heller ikke å skrive det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe nei, men herregud, mtv er jo en helt grei musikkkanal og er jo kjipt at de skal kanskje kutte ut mtv fra canal digital grunnpakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, da er det bare å protestere. tar 3min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 *stemt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hyggelig! Kom igjen resten også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Ja, dette er for dårlig! Ser også på de programmene du nevnte på MTV. Tanken til canaldigital er vel at The Voice skal erstatte denne kanalen, noe som i og for seg er helt på jordet.. Kan hende det er bra musikk der også, men tviler på at de klarer å stille opp med samme underholdningsprogrammer som MTV. Musikkvideoer kan man jo f.eks. se på bla. Mess-TV... Kommer til å protestere jeg også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 jaja, det er derfor man har begge canaldigital og viasat bare det ikke hadde vært for at canal digital har monopol på TV2 og TVN.. så hadde jeg ikke giddet å hatt Canal digital.. viasat er 50 ganger bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Har ikke MTV lengre fra CanalDital... men slenger meg med og protestere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg har protestert for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 bare å invistere i viasat vettù Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Eneste som går på MTV er jo Jambareklamer og elendige programmer om ungdommer uten grep om virkeligheten... ( med få unntak da... ) 95% av gangene jeg er innom Mtv for å kanskje se om det går noen musikkvideoer, er det enten reklame eller disse andre møkkaprogrammene... Ikke som i "gamle dager". Derimot at ikke Discovery er med i UPC sin standardpakke er tragisk. Discovery har alltid et eller annet interessant: Scrapheap challange Thunder races american chopper "han duden som restaurerer gamle biler" osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg tror litt av grunnen til at de velger å gjøre det er at MTV ikke lenger bare er en musikk kanal. Jeg for min del syns det er geit med MTV for å se på de nevnte showene, men om du ser på for å høre på musikke eller se på musikkvideo'er. Så må jeg si at MTV har blitt helt håpløst. Med all den "reklamen" og alt det andre pisset de avbryter med så har jeg helt måtte slutte å se på MTV for musikkens skyld. Jeg er enig at det er synd at de fjerner MTV. MTV burde ha lagd en egen kanal for alle de andre programmene sine og tatt bort all "reklamen" fra musikk kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Gjelder dette kabel og parabol el bare parabol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå