Gå til innhold

Kom igjen folkens. Protester!!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, dette er for dårlig! :evil: Ser også på de programmene du nevnte på MTV. Tanken til canaldigital er vel at The Voice skal erstatte denne kanalen, noe som i og for seg er helt på jordet.. Kan hende det er bra musikk der også, men tviler på at de klarer å stille opp med samme underholdningsprogrammer som MTV. Musikkvideoer kan man jo f.eks. se på bla. Mess-TV... :!: Kommer til å protestere jeg også ja! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som går på MTV er jo Jambareklamer og elendige programmer om ungdommer uten grep om virkeligheten... ( med få unntak da... ) 95% av gangene jeg er innom Mtv for å kanskje se om det går noen musikkvideoer, er det enten reklame eller disse andre møkkaprogrammene... Ikke som i "gamle dager".

Derimot at ikke Discovery er med i UPC sin standardpakke er tragisk. Discovery har alltid et eller annet interessant:

Scrapheap challange

Thunder races

american chopper

"han duden som restaurerer gamle biler"

osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror litt av grunnen til at de velger å gjøre det er at MTV ikke lenger bare er en musikk kanal. Jeg for min del syns det er geit med MTV for å se på de nevnte showene, men om du ser på for å høre på musikke eller se på musikkvideo'er. Så må jeg si at MTV har blitt helt håpløst. Med all den "reklamen" og alt det andre pisset de avbryter med så har jeg helt måtte slutte å se på MTV for musikkens skyld.

Jeg er enig at det er synd at de fjerner MTV. MTV burde ha lagd en egen kanal for alle de andre programmene sine og tatt bort all "reklamen" fra musikk kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...