Aguilera Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 klarer bare ikke vente til jeg finner kamera Skal få lagt ut bilder iløpet av helgen, men MÅTTE bare få det ut... Hentet den igår, og fyfaen så flott den var, kunne ikke tro at det var min bil som sto der de hadde gjort alt helt perfekt akkurat sånn jeg ville ha det, og det var verdt ventetiden, fyttikatta åhh, skal ut og kjøre nå, må jo vise den frem skal få ut bilder så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Gleder meg til og se bilder av den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Blir den å se på sirevåg i mårå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Viss promillen er grei så blir den å se på Sirevåg imårå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Vil ha bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Koooooooooooooooooom med bilder!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Du har bare med å stille opp Aguilera. Forventer at det skal stå et rødt lyn der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Biiiiilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 vil se bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg vil ikke se bilder, jeg vil mye heller at du beskriver den med ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulerer! Et bilde sier jo som kjent mer enn 1000 ord, så ikke hør på Hagenisse du, da blir du nødt til å skrive så himla langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulere, gleder meg til å se bilder av (deg) og bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Skader ikke noe om du ligger på panseret i bikini heller på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå