mAZE Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulerer!Et bilde sier jo som kjent mer enn 1000 ord, så ikke hør på Hagenisse du, da blir du nødt til å skrive så himla langt! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 heheheh, kan ikke beskrives menneh...promillen er jo helt på tryne idag, så jeg kommer meg ikke til Sirevåg desverre...men bilder skal jeg fikse iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 heheheh, kan ikke beskrives menneh...promillen er jo helt på tryne idag, så jeg kommer meg ikke til Sirevåg desverre...men bilder skal jeg fikse iløpet av dagen Er jo ikke mye å dra bort for heller... Regner jo som bare pokker.. Drittvær.. Å min kjære bil står ute nå. Stakkar, blir våt. Men fylla tok knekken på en stakkar i går, og orker rett og slett ikke gå ut å kjøre den inn i garasjen enda.. Må vel tåle litt regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 gratulere med nylakka rød bil!...bilder vert gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Er jo ikke mye å dra bort for heller... Regner jo som bare pokker.. Drittvær.. Det har vært nydelig vær på Sirevåg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 bikinivær kanskje? passer bra siden Miss Aguilera skal ta bilder *fniis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Hvis hun skal ta bildene, så spiller det ingen rolle om hun er skvett naken eller om hun har på varmekjeldress, fordi fotografene har en lei tendens til å stå bak kameraet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Skuffa over at det ikke dukka opp en knall rød Compact. Men da får du stille sterkere til neste år. Fint vær i Sirevåg i dag ja. Men litt sur vind av og til. Blei litt bekymra i går kveld da det datt ned med regn. Ble ganske ilter etter flere timer med vask og puss. Men det gokk jo greit. Fikk en andre plass i klassen jeg stilte i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå