MacSi Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Etter mye venting kom endelig mine angeleyes fra USA.. Da jeg startet monteringen så fant jeg fort ut at bilen min ikke hadde helt det samme elektriske systemet som den i installasjonsveiledningen Men etter litt måling av spenninger og slikt så fant jeg de ledeningene jeg kunne bruke.. Uansett.. Her er bildene! Hva syns dere? Edit: Det ser forresten tøffere ut jo mørkere det blir ute Disse bildene er tatt midt på dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Ble lekkert dette. Hva måtte du betale? Legg inn et bilde av de fra mørke omgivelser også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Hva syns dere? Hah, knallfett Hva heter disse da? Og velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hva syns dere? Hah, knallfett Hva heter disse da? Og velkommen i klubben Jeg bestillte "Predator Chromium".. men fikk feil.. fikk akkurat samme ringene, bare uten chrome bakplate Kjøpte fra www.jlevisw.com Er bilen din Cosmos sort? Min er Safirsort.. og din ser liksom mer sort ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ble lekkert dette. Hva måtte du betale? Legg inn et bilde av de fra mørke omgivelser også da! Prisen var ca 1200 inkl frakt + moms.. så det blei vell rett over 1500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Hva syns dere? Hah, knallfett Hva heter disse da? Og velkommen i klubben Pen bil du har ! Akkurat sånn type bil jeg har lyst til å kjøpe i ærmeste fremtid ! Veldig OT, er dette bildet tatt utenfor telemarkshallen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Pen bil du har ! Akkurat sånn type bil jeg har lyst til å kjøpe i ærmeste fremtid ! Veldig OT, er dette bildet tatt utenfor telemarkshallen ? Takk Ikke så langt unna; Sørlandshallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Pen bil du har ! Akkurat sånn type bil jeg har lyst til å kjøpe i ærmeste fremtid ! Veldig OT, er dette bildet tatt utenfor telemarkshallen ? Takk Ikke så langt unna; Sørlandshallen. Okei, liknet veldig på telemarkshallen, sikkert like alle sammen Hvor mye måtte du gi for bilen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Blei fint det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Blei fint det der ja Det ble KNALL BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Blei fint det der ja Det ble KNALL BRA! Takk begge to! Skal se om jeg får tatt no bilder i regnvær og mørket.. Tror det skal bli tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 herlig bil jeg vil ha e46 :\ men hakke penger til det gitt bil er taps objekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Dritnais! ...og billig! Men har dere xenon nærlys orginalt? Lurer litt på hvilken kit jeg isåfall måtte hatt. Har xenon nærlys og vanlig fjernlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 ":3h0fcvwy]Dritnais!...og billig! Men har dere xenon nærlys orginalt? Lurer litt på hvilken kit jeg isåfall måtte hatt. Har xenon nærlys og vanlig fjernlys. Du kjøper samme kitt uansett hvaslags lykter du har fra før.. bortsett fra coupe og cab facelift lyktene.. altså.. etter 2003? Kjøp Predator Chromium.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Så dårlig ut med sedanlykter der... Noen andre som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå