MacSi Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Du kan sladde skiltene.. Eller jeg kan gjøre det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 på flørter`n nå a Kalle? Du kan ta et bilde av bilen min og modde det litt i photoshop, slik at den blir sort og med hvitt bur og Kimmit Sport i hvitt på sida av bilen! Mulig det el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 på flørter`n nå a Kalle? Du kan ta et bilde av bilen min og modde det litt i photoshop, slik at den blir sort og med hvitt bur og Kimmit Sport i hvitt på sida av bilen! Mulig det el? Flørter du liksom.. Du vet jo at du er den eneste for meg jarle?! Hehe.. neida.. Ja vist er det mulig.. men sort blank farge sånn er litt vanskelig å få til å se realistisk ut.. hvertfall med den kunskapen jeg har i photoshop.. men skrift og bur og hvit farge er vell relativt greit å få til å se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 ... men ikke så mange som vet at det er turbo, gidder liksom ikke briefe med det! Hva med å endre kallenavnet ditt da... Sorry, måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Hei,har du koblet dine til parklysa enda,har montert de predator angel eyes`a nå,men er jævlig irriterende å ha de parklysa slengenes i motor rommet Skal det by på noe problemer å koble de til parklysa? MacSi: Du har koblet dine ringer til parklysene? Nei.. men jeg skal etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå