R Andersen Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære.... Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. har vaert i cannes i dag, og der var det knallvaer!! ligget aa slikket solen paa stranda.. sitter naa i nice og skal vaere her ett par dager til foer vi drar videre til venezia. deilig med ferie og godvaer!! Snadder...du/dere bør hvis mulig kjøre innom Portofino i Italia...blir ikke bedre hva angår Riviera´en. det ligger da paa vestkysten? 50 km er jo ingen omvei, naar vi har kjoert hele europa rundt.. Mulig jeg tar en titt. ligger det paa vei til venezia? saann ca ihvertfall.. Hmmm...hvis dere kjører Autostrada´en via Milano er omveien ca. 50 Km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 det ligger da paa vestkysten? 50 km er jo ingen omvei, naar vi har kjoert hele europa rundt.. Mulig jeg tar en titt. Jepp...Portofino ligger på vestkysten av Italia ca. 25 Km syd for Genova. Portofino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ..kvar vert det av sommaren på vestlandet (og resten av norge)??...er det slik at me har bytta juni med september? Juni kan nesten ikkje reknast som sommarmnd lenger, men september vert finare og finare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Svarte så varmt det er her Tror jeg flytter til oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 ser på været nå og det ser ikke så forferdelig fint ut på vestlandet men her ute på Gullfaks feltet er det kanon vær! sol og ingen vind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 18 grader her i trøndelag nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Må slutte å friste med bilder vertfall Blir syk her jeg sitter, hater surt drittver... men det er jo faktisk snakk om å flytte sommerferien til skolebarna fordi årstidene har blitt såpass forskjøvet nå at sommeren ikke kommer før ut i Juli og varer til ut i September.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå