Gå til innhold

sol å fint vær

Ole-Magne
 Share

Anbefalte innlegg

Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære....:D Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. :lol:

har vaert i cannes i dag, og der var det knallvaer!! ligget aa slikket solen paa stranda..

sitter naa i nice og skal vaere her ett par dager til foer vi drar videre til venezia.

deilig med ferie og godvaer!! :lol::lol:

Snadder...du/dere bør hvis mulig kjøre innom Portofino i Italia...blir ikke bedre hva angår Riviera´en. :wink:

det ligger da paa vestkysten? 50 km er jo ingen omvei, naar vi har kjoert hele europa rundt.. :wink: Mulig jeg tar en titt.

ligger det paa vei til venezia? saann ca ihvertfall..

Hmmm...hvis dere kjører Autostrada´en via Milano er omveien ca. 50 Km. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger da paa vestkysten? 50 km er jo ingen omvei, naar vi har kjoert hele europa rundt.. :wink: Mulig jeg tar en titt.

Jepp...Portofino ligger på vestkysten av Italia ca. 25 Km syd for Genova. :D

Portofino

PortoFino.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slutte å friste med bilder vertfall :P Blir syk her jeg sitter, hater surt drittver... men det er jo faktisk snakk om å flytte sommerferien til skolebarna fordi årstidene har blitt såpass forskjøvet nå at sommeren ikke kommer før ut i Juli og varer til ut i September..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...