Gå til innhold

ferietips: münchen


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

hei!

sitter naa i nice surfer litt.

jeg skal snart kjoere oppover til norge igjen, og tenkte aa kjoere innom münchen. noen som vet om diverse bmw-museer etc der?

paa forhaand takk!

sinnsykt vannskelig aa skrive paa ett franskt tastatur naar man har laert touch-metoden paa ett norskt ett.. ALT er omvendt jo. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører du kompressoren så ta noe bilder på autobahn da ;) Se hvor godt den går vogna di :) men for all del kjør pent ;)

hei!

den solgte jeg to dager foer jeg dro.. kjoerer volvo s80 2.4 turbo. den har faatt kjoert seg nedover i tyskland ja.. :wink:

men har faat tatt noen bilder av andre lekkre biler her paa rivieraen. mye folk med penger her ja.. skal jo innom münchen? og regner med aa faa tatt noen bilder der.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører du kompressoren så ta noe bilder på autobahn da ;) Se hvor godt den går vogna di :) men for all del kjør pent ;)

hei!

den solgte jeg to dager foer jeg dro.. kjoerer volvo s80 2.4 turbo. den har faatt kjoert seg nedover i tyskland ja.. :wink:

men har faat tatt noen bilder av andre lekkre biler her paa rivieraen. mye folk med penger her ja.. skal jo innom münchen? og regner med aa faa tatt noen bilder der.. :D

Skattenivået er alt, alt, alt for høyt i Skandinavia. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører du kompressoren så ta noe bilder på autobahn da ;) Se hvor godt den går vogna di :) men for all del kjør pent ;)

hei!

den solgte jeg to dager foer jeg dro.. kjoerer volvo s80 2.4 turbo. den har faatt kjoert seg nedover i tyskland ja.. :wink:

men har faat tatt noen bilder av andre lekkre biler her paa rivieraen. mye folk med penger her ja.. skal jo innom münchen? og regner med aa faa tatt noen bilder der.. :D

høres bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...