Gå til innhold

Bilder av mitt nylakkerte glis :D

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble bra detta, Aguilera! :o

Hvorfor fikk du ikke tatt speilene i samme slengen?

Hehe, godt spørsmål...jeg glemte av hele speila :P Ringte på onsdag for å høre om de kunne ta dem også, men da var den allerede til lakkering, så det gikk ikke....

Men jeg regner med at jeg skal innom der en omgang til senere med diverse småplukk... så da kan jeg ta speila ;)

Og som sagt - felger kommer til våren neste år!!! Har ikke mer penger igjen nå ;) hehe... men jeg gleder meg sykt til å få på noen større og penere hjul for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har den sorte listen som går rundt hele bilen så synes jeg att det er fint med litt sort som bryter alt det røde. Så speil og dørhåndtak kan godt være sorte. :wink:

Nope...speilene bør lakkeres selvom listene rundt bilen og dørhåndtakene er sorte og ulakkerte. Se evt. litt på min bil så forstår du hva jeg mener. :wink:

http://www.bmwguiden.no/albums/bmwE9/318dT_12_juni_05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å lakkere dørhåndtakene, men speilene skal lakkeres... tenkte derimot å få en breiere svart list på resten av bilen istede for de tynne som er på nå, tror det hadde blitt kult ;) At de går helt rundt hele bilen liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å lakkere dørhåndtakene, men speilene skal lakkeres... tenkte derimot å få en breiere svart list på resten av bilen istede for de tynne som er på nå, tror det hadde blitt kult ;) At de går helt rundt hele bilen liksom ;)

Mange skifter standardlistene på E36 ut med "M" lister, men passer de til Compact ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange skifter standardlistene på E36 ut med "M" lister, men passer de til Compact ? :?

jada, det fins.

Dørlister M-Technik

Alle compact modeller

image_2568_big.jpg

Pris inkl. Moms: NOK 1,750,00 (€ 214,35)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle andre pirker, så kan vel jeg også :wink: Jeg synes du kunne lakkert nyrene sorte 8)

Altid pirking å få vettu ;) Men til deg har jeg vertfall et godt svar ;) : jeg har vurdert frem og tilbake lenge nå om jeg skulle skifte til svarte nyrer ( gidder ikke lakkere, de kommer bare til å flasse) men jeg klarer bare aldri bestemme meg for hva jeg liker best, det varierer fra dag til dag helst :P hehhe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...