///M Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Gratulerer aguilera, bilen din ble veldig rå med ny lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ble bra detta, Aguilera! Hvorfor fikk du ikke tatt speilene i samme slengen? Hehe, godt spørsmål...jeg glemte av hele speila Ringte på onsdag for å høre om de kunne ta dem også, men da var den allerede til lakkering, så det gikk ikke.... Men jeg regner med at jeg skal innom der en omgang til senere med diverse småplukk... så da kan jeg ta speila Og som sagt - felger kommer til våren neste år!!! Har ikke mer penger igjen nå hehe... men jeg gleder meg sykt til å få på noen større og penere hjul for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 bra det der ja. må jammen meg finne noen penger jeg oxo snart så jeg får kasta på litt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Siden du har den sorte listen som går rundt hele bilen så synes jeg att det er fint med litt sort som bryter alt det røde. Så speil og dørhåndtak kan godt være sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Siden du har den sorte listen som går rundt hele bilen så synes jeg att det er fint med litt sort som bryter alt det røde. Så speil og dørhåndtak kan godt være sorte. Nope...speilene bør lakkeres selvom listene rundt bilen og dørhåndtakene er sorte og ulakkerte. Se evt. litt på min bil så forstår du hva jeg mener. http://www.bmwguiden.no/albums/bmwE9/318dT_12_juni_05.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Kommer nok ikke til å lakkere dørhåndtakene, men speilene skal lakkeres... tenkte derimot å få en breiere svart list på resten av bilen istede for de tynne som er på nå, tror det hadde blitt kult At de går helt rundt hele bilen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Kommer nok ikke til å lakkere dørhåndtakene, men speilene skal lakkeres... tenkte derimot å få en breiere svart list på resten av bilen istede for de tynne som er på nå, tror det hadde blitt kult At de går helt rundt hele bilen liksom Mange skifter standardlistene på E36 ut med "M" lister, men passer de til Compact ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Det finnes egne slike lister til Compacten. De ble levert på bilene med M-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 nei, ikke slike lykter så maze har, heller fk! ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Kommer nok ikke til å lakkere dørhåndtakene, men speilene skal lakkeres... tenkte derimot å få en breiere svart list på resten av bilen istede for de tynne som er på nå, tror det hadde blitt kult At de går helt rundt hele bilen liksom Mange skifter standardlistene på E36 ut med "M" lister, men passer de til Compact ? jada, det fins. Dørlister M-Technik Alle compact modeller Pris inkl. Moms: NOK 1,750,00 (€ 214,35) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Wooohooo, FOR en pris 1700,- for de små gummigreiene..hehe! Eller plast eller hva det nå er...skamkult, men fyttigrisen for en blodpris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Siden alle andre pirker, så kan vel jeg også Jeg synes du kunne lakkert nyrene sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Siden alle andre pirker, så kan vel jeg også Jeg synes du kunne lakkert nyrene sorte Altid pirking å få vettu Men til deg har jeg vertfall et godt svar : jeg har vurdert frem og tilbake lenge nå om jeg skulle skifte til svarte nyrer ( gidder ikke lakkere, de kommer bare til å flasse) men jeg klarer bare aldri bestemme meg for hva jeg liker best, det varierer fra dag til dag helst hehhe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Nyrene er penest i chrome. Skal noe gjøres er det den nye som teller - i chrome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 chrome won't take you home Jeg har lakkert mine, å med skikkelig grunnarbeid, så flasser dem ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå