ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ...der var inlegg nr 300 i box, og eg vart fråstjålen to stjerner, men er no major med ei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Bare vent til du når 400 og blir Klossmajor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Bare vent til du når 400 og blir Klossmajor ja det vert bra greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Spam Edit: HAHA, post nr 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Spam Edit: HAHA, post nr 400 ...ergo klossmajor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Smågutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Smågutter! ...det er jaggu meg sant!! men det er vel her det startar?..måtte sikkert forbi 300 du og ...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg har også bare en stjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg har også bare en stjerne... ...ja det må vere enno surare...berre at du har fått slik kledeleg gulfarge som bakgrunn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg har også bare en stjerne... ...ja det må vere enno surare...berre at du har fått slik kledeleg gulfarge som bakgrunn!! Hehehe...aldri så galt at det ikke er godt for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! I min tid var det såkalte USK-sjanter...eller FUSK-sjanter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå