bimmerdude Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Mange stjerner har jeg da? hmm.. må legge inne ett innlegg for å sjekke her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Mange stjerner har jeg da? hmm.. må legge inne ett innlegg for å sjekke her hehe Nå er det like før du også kun har en stjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! I min tid var det såkalte USK-sjanter...eller FUSK-sjanter... ...i min tid....luktar eg ein annan "gamling" her inne og? (er 70mod sjølv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi hadde USKer vi også, det som nå kalles UB-korporal, men jeg hørte aldri uttrykket FUSK-sjant. Ang. alder, jeg har rundet 30 og kjenner midtlivskrisa kommer krypende jeg også! OT: Ble det så du meldte deg på Tysklandstur Fredrik? Fikk bekreftelse på at jeg fikk plass på turen tidligere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! I min tid var det såkalte USK-sjanter...eller FUSK-sjanter... ...i min tid....luktar eg ein annan "gamling" her inne og? (er 70mod sjølv) 67-modell...hmmm...er jo ikke i 20-årene lenger, men gammel og gammel fru Blom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! I min tid var det såkalte USK-sjanter...eller FUSK-sjanter... ...i min tid....luktar eg ein annan "gamling" her inne og? (er 70mod sjølv) 67-modell...hmmm...er jo ikke i 20-årene lenger, men gammel og gammel fru Blom... SORRY Sam, trur ein del av 18 åringane ser på oss som gamle..me har vore like lenge med førarkort som utan....men eg føler meg som 18!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi hadde USKer vi også, det som nå kalles UB-korporal, men jeg hørte aldri uttrykket FUSK-sjant. Ang. alder, jeg har rundet 30 og kjenner midtlivskrisa kommer krypende jeg også! OT: Ble det så du meldte deg på Tysklandstur Fredrik? Fikk bekreftelse på at jeg fikk plass på turen tidligere i kveld. Nope...det ble litt for mye for feriebudsjettet i år med tre forskjellige turer til hhv. Frankrike, Tyskland og USA. Etter en liten prioriteringsrunde med familien i sentrum valgte vi Frankrike og USA i år....vi flyr over dammen til San Francisco i oktober. Frankrike og Cannes får besøk av "The Falkenberg family" inkl. en E46 318d Touring på førstkommende lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! I min tid var det såkalte USK-sjanter...eller FUSK-sjanter... ...i min tid....luktar eg ein annan "gamling" her inne og? (er 70mod sjølv) 67-modell...hmmm...er jo ikke i 20-årene lenger, men gammel og gammel fru Blom... SORRY Sam, trur ein del av 18 åringane ser på oss som gamle..me har vore like lenge med førarkort som utan....men eg føler meg som 18!!!! Jeg har hørt at man er så gammel som man føler seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Har full forståelse for at det ikke var plass i budsjettet til en tur i tillegg til de to andre! For mitt vedkommende blir det nok kun Frankfurt som skikkelig tur i år, muligens ei langhelg hos slekt og venner på Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Har full forståelse for at det ikke var plass i budsjettet til en tur i tillegg til de to andre! For mitt vedkommende blir det nok kun Frankfurt som skikkelig tur i år, muligens ei langhelg hos slekt og venner på Østlandet. Jeg håper vi får et fyldig reisebrev fra Tysklandsturen i Fahrfreude. Vet du forresten hva som er den store overraskelsen vedr. Tysklandsturen i år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 *host-host* Men jeg er jo egentlig bare Brigader: basert på antall innlegg da... NK i troppen min omtalte en kollega, de var begge Fenriker, men han andre hadde en stilling som gjorde at han var Løytnant. "EPA-Løytnant" kaltes visstnok det! I min tid var det såkalte USK-sjanter...eller FUSK-sjanter... ...i min tid....luktar eg ein annan "gamling" her inne og? (er 70mod sjølv) 67-modell...hmmm...er jo ikke i 20-årene lenger, men gammel og gammel fru Blom... SORRY Sam, trur ein del av 18 åringane ser på oss som gamle..me har vore like lenge med førarkort som utan....men eg føler meg som 18!!!! Jeg har hørt at man er så gammel som man føler seg... då er eg 18 med masse livserfaring og køyreerfaring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg håper vi får et fyldig reisebrev fra Tysklandsturen i Fahrfreude. Vet du forresten hva som er den store overraskelsen vedr. Tysklandsturen i år ? Reisebrev kommer helt sikkert, som det gjorde etter turene i 2001 og 1997. Jeg vet ikke 100% sikkert, men i infomail så var BMW Mobile Tradition nevnt, dette var ikke nevnt i invitasjonen. Det kan selvsagt være noe annet også. EDIT: I invitasjon som stod i Fahrfreude 1/05 så er ikke Mobile Tradition nevnt, men i et innlegg på BMW CCNs forum skriver Geir Skjelseth om Mobile Tradition, samt nevner "muligens en kjempegodbit også...", så da er det nok ikke det likevel. Infomailen inneholder m.a.o. ingen hint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ...der var inlegg nr 300 i box, og eg vart fråstjålen to stjerner, men er no major med ei! Haha... Jeg har to stjerner og sølvrender, og ER dermed "Klossmajor" av første klasse.... Vi hadde en urimelig kjepphøy "FUSK"-korporal vi, en stund.... Ble igrunnen en grei kar etter en real omgang med GROV tilsnakk fra endel gutter/karer som fikk nok av kjeftingen hans og det faktum at han trodde han var General, etter en fuktig natt på "Stripa"..... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi hadde en urimelig kjepphøy "FUSK"-korporal vi, en stund.... Ble igrunnen en grei kar etter en real omgang med GROV tilsnakk fra endel gutter/karer som fikk nok av kjeftingen hans og det faktum at han trodde han var General, etter en fuktig natt på "Stripa"..... hehe Syntes de som kom fra BS var kjepphøye også jeg.... UB-korpene hadde ikke så mye de skulle ha sagt ute hos oss, he he Men de "vanlige" korporalene derimot, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå