PenguiN- Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Velger en av disse to grillene. den siste er et modifisert bilde og gitteret vil være sort, da mener jeg alt gitteret forann (og bak..) Jeg håper på å få til den siste, i teorien kan det se ut som det bare er litt kapping av "stolpen" i midten, fjerning av chromen, pussing og gitter bak der...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg syns den er MYE penere orginal.... ville ikke gådd for bilde nr to der, hadde heller gått for svarte nyrer .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 sorte nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Original 2 delt mener jeg... Blir bare jalla å ha et stort høl i fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Ta bort nyrene? Det blir litt vel VAG(t) i mine øyne ja: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Det bør være originalt mener jeg, evt chrom nyrer../riller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Svarte nyrer... det derre kappe greiene hørtes ikke pent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg ville holdt den slik den er, med krom.. Etter min (konservative ) mening er det ikke særlig pent med et stort hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Å ta bort grillen med nyrene og/eller fjerne rondellen på en BMW er etter min mening ren vandalisering...stein harry og en lite sofistikert "styling"...jepp...det kom rett fra leveren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hel grill er teit! Ser ut som en auda Går en her som har gjort det. Ser ikke at det er BMW før du kommer tett på, så hvis det er det du er ute etter så... Gjør du det for luftinga eller utseendet? Kan forstå det hvis det er førstnevnte, men er det kun for utseendet er du på bærtur Holder med E9 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Her har du en som har slik: http://www.bimmers.no/album/?id=BmW-CHRiS Heier på original jeg. Er ikke noen fan av svarte nyrer heller jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 ingen av delene, fjern krom effektene, eventuelt.. hiv på den orginale støtfangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Her har du en som har slik: http://www.bimmers.no/album/?id=BmW-CHRiSHeier på original jeg. Er ikke noen fan av svarte nyrer heller jeg. Skamstygg, ser ut som en Volvo i fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 skal du modifisere noe på grillen så synes jeg -97 grillen skal monteres. kjøpe den i crome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå