SE Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Noen som vet hvilken størelse det høytalerene i e39? Er det 5 1/4" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Jepp. Bare husk at i fremdørene er det begrenset plass innover. Elementene sitter i en plastikkboks som er skrudd mellom dørpanelet og metallet i døra. Bak er det også 5 1/4". Men her er det litt mer å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har du peil på hvor stor plass det er sån ca? Tror du jeg har plass til disse http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=117 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 hvorfor ikke større enn 5 1/4 ?? går det ikke? jeg vurderer å bytte dritten som er i min også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Da må du jo kutte større hull i dørtrekka. Det er ikke litt aktuellt en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvofor ikke få deg et komponentsett fremme heller. Du har jo diskanter originalt ved dørhåndtaket. Blir en del bedre lyd da. Så kan du bruke Rockfordene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Hvofor ikke få deg et komponentsett fremme heller. Du har jo diskanter originalt ved dørhåndtaket. Blir en del bedre lyd da.Så kan du bruke Rockfordene bak. Hei Stig Lyst på litt bedre lyd jeg også... Hva ville det kostet å satt inn et komponent-sett foran, pluss to nye i taket bak på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg tokk av dørtrekket for å sjekke hvor god plass det var forran der. Er plass til høytalere som er ca 60mm dype. Hei Stig Lyst på litt bedre lyd jeg også... Hva ville det kostet å satt inn et komponent-sett foran, pluss to nye i taket bak på min? Skal du ha noe brukbare høytalere så må du nok ut med 2000-2500 for et komponentsett + 2 høytalere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg tokk av dørtrekket for å sjekke hvor god plass det var forran der. Er plass til høytalere som er ca 60mm dype.Skal du ha noe brukbare høytalere så må du nok ut med 2000-2500 for et komponentsett + 2 høytalere bak. Nå skal jeg ikke påstå at jeg er noe særlig opptatt av kvaliteten. Jeg er mest ute etter litt mer trøkk, så går gjerne litt mer for kvantitet, enn kvalitet Tar vel sikkert turen innom til Stig på Bilradiospes. og hører hva de har liggende... Litt OT.... Hvor mye dill er det å få av dørtrekket? Skal tone rutene, og må ha av både foran og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Litt OT.... Hvor mye dill er det å få av dørtrekket? Skal tone rutene, og må ha av både foran og bak... Sitter en skrue inni plastdekselet rundt døråpneren og en inni luftekanalen der luften kommer inn fra dashen. Etter de er løsnet er det bare å "dra" det av. Sitter klips rundt kanten på sidene og nederst av dørtrekket. Når de er løse må du tre døråpneren gjennom hullet i dør trekket også kan løftes det oppover for å løsne det øverst ved vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Har du peil på hvor stor plass det er sån ca? Tror du jeg har plass til disse http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=117 ? Hei! Kjøp "Focal" frontsett! da får du go lyd i bilen, så kan du kjøpe noe av de subwooferne du har sett på, et lite tips se her før du tar noen beslutninger: www.iceaudio.no anbefales! Mvh Patrick Baird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 Kjøp "Focal" frontsett! da får du go lyd i bilen, så kan du kjøpe noe av de subwooferne du har sett på, et lite tips se her før du tar noen beslutninger: www.iceaudio.no anbefales! Hei Har kjøpt en brukt Rockford Fosgate forsterker nå, så da blir det nok det på resten også. Men takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Vil ikke anbefale RF sitt Punch sett. Synes dette ikke holder mål i det hele tatt. De har virkelig tapt seg med det siste settet. Powersettet derimot er bra. Men det koster over 3500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Viss du tenker sub og skal ha det som gir mestfor pengene nå, så er vel pioneer det beste alternativet' http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=697 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 Viss du tenker sub og skal ha det som gir mestfor pengene nå, så er vel pioneer det beste alternativet'http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=697 Blir det noe serlig å drive den med en 4 kanals forsterker som kan brokobles i 2x200W RMS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå