Gå til innhold

Høytalere i e39


Anbefalte innlegg

Jepp. Bare husk at i fremdørene er det begrenset plass innover. Elementene sitter i en plastikkboks som er skrudd mellom dørpanelet og metallet i døra.

Bak er det også 5 1/4". Men her er det litt mer å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor ikke få deg et komponentsett fremme heller. Du har jo diskanter originalt ved dørhåndtaket. Blir en del bedre lyd da.

Så kan du bruke Rockfordene bak.

Hei Stig ;)

Lyst på litt bedre lyd jeg også... Hva ville det kostet å satt inn et komponent-sett foran, pluss to nye i taket bak på min? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tokk av dørtrekket for å sjekke hvor god plass det var forran der. Er plass til høytalere som er ca 60mm dype.

Hei Stig ;)

Lyst på litt bedre lyd jeg også... Hva ville det kostet å satt inn et komponent-sett foran, pluss to nye i taket bak på min? :roll:

Skal du ha noe brukbare høytalere så må du nok ut med 2000-2500 for et komponentsett + 2 høytalere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tokk av dørtrekket for å sjekke hvor god plass det var forran der. Er plass til høytalere som er ca 60mm dype.

Skal du ha noe brukbare høytalere så må du nok ut med 2000-2500 for et komponentsett + 2 høytalere bak.

Nå skal jeg ikke påstå at jeg er noe særlig opptatt av kvaliteten. Jeg er mest ute etter litt mer trøkk, så går gjerne litt mer for kvantitet, enn kvalitet ;) Tar vel sikkert turen innom til Stig på Bilradiospes. og hører hva de har liggende...

Litt OT.... Hvor mye dill er det å få av dørtrekket? Skal tone rutene, og må ha av både foran og bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT.... Hvor mye dill er det å få av dørtrekket? Skal tone rutene, og må ha av både foran og bak...

Sitter en skrue inni plastdekselet rundt døråpneren og en inni luftekanalen der luften kommer inn fra dashen. Etter de er løsnet er det bare å "dra" det av. Sitter klips rundt kanten på sidene og nederst av dørtrekket. Når de er løse må du tre døråpneren gjennom hullet i dør trekket også kan løftes det oppover for å løsne det øverst ved vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp "Focal" frontsett! da får du go lyd i bilen, så kan du kjøpe noe av de subwooferne du har sett på, et lite tips se her før du tar noen beslutninger: www.iceaudio.no anbefales!

Hei

Har kjøpt en brukt Rockford Fosgate forsterker nå, så da blir det nok det på resten også.

Men takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale RF sitt Punch sett. Synes dette ikke holder mål i det hele tatt. De har virkelig tapt seg med det siste settet. Powersettet derimot er bra. Men det koster over 3500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...