Gå til innhold

Enda en


Anbefalte innlegg

Hvorfor postet du linken i utgangspunktet hvis siden den ikke virker? Om du fant ut det etterpå, så kan du også slette din egen post, og siden det da var den eneste så ville hele tråden blitt slettet.

Mulig det er en av disse du sikter til:

www.compfused.com/filedl1/13iosvim/damnclosecall.wmv

www.compfused.com/filedl1/13iosvim/closecall.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sinna, da hadde det vært :x eller :evil: i innlegget.

Forbanna derimot utløser :gunfire: og :angry:

;)

Mitt innlegg var mer av typen [-X da jeg er generelt opptatt av netiquette, og særlig her siden jeg er moderator. Det var ment som opplæring, siden det virker som om mange ikke kjenner til knappene icon_edit.gif og icon_delete.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sinna, da hadde det vært :x eller :evil: i innlegget.

Forbanna derimot utløser :gunfire: og :angry:

;)

Mitt innlegg var mer av typen [-X da jeg er generelt opptatt av netiquette, og særlig her siden jeg er moderator. Det var ment som opplæring, siden det virker som om mange ikke kjenner til knappene icon_edit.gif og icon_delete.gif

Men bruker man "Endre" knappen, "Slette" knappen eller "Forhåndsvisning" får man jo ikke registrert et ekstra innlegg. :wink: Det er flere som f.eks legger opp et bilde som et innlegg og den tilhørende teksten som et annet innlegg...andre begynner å "bable" om f.eks Alpinafelger som ellers ikke kan relateres til andre innlegg under samme tema. :? Netiquette og forumrangeringer er vanskelig å kombinere... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletter dobbeltpostinger når jeg kommer over de, og jeg slår sammen innlegg dersom person A har svart person B i et innlegg, for deretter å svare person C i neste innlegg, uten at det er noen som har postet i mellom de to svarene.

Det er jo også mange som svarer kun "hehe", "ja" og ":)" også, til tross for at det er oppfordret om ikke å sende innlegg som er totalt uten mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...