Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sinna, da hadde det vært :x eller :evil: i innlegget.

Forbanna derimot utløser :gunfire: og :angry:

;)

Mitt innlegg var mer av typen [-X da jeg er generelt opptatt av netiquette, og særlig her siden jeg er moderator. Det var ment som opplæring, siden det virker som om mange ikke kjenner til knappene icon_edit.gif og icon_delete.gif

Skrevet
Er ikke sinna, da hadde det vært :x eller :evil: i innlegget.

Forbanna derimot utløser :gunfire: og :angry:

;)

Mitt innlegg var mer av typen [-X da jeg er generelt opptatt av netiquette, og særlig her siden jeg er moderator. Det var ment som opplæring, siden det virker som om mange ikke kjenner til knappene icon_edit.gif og icon_delete.gif

Men bruker man "Endre" knappen, "Slette" knappen eller "Forhåndsvisning" får man jo ikke registrert et ekstra innlegg. :wink: Det er flere som f.eks legger opp et bilde som et innlegg og den tilhørende teksten som et annet innlegg...andre begynner å "bable" om f.eks Alpinafelger som ellers ikke kan relateres til andre innlegg under samme tema. :? Netiquette og forumrangeringer er vanskelig å kombinere... :roll:

Skrevet

Jeg sletter dobbeltpostinger når jeg kommer over de, og jeg slår sammen innlegg dersom person A har svart person B i et innlegg, for deretter å svare person C i neste innlegg, uten at det er noen som har postet i mellom de to svarene.

Det er jo også mange som svarer kun "hehe", "ja" og ":)" også, til tross for at det er oppfordret om ikke å sende innlegg som er totalt uten mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...