Anne Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Da er min galskap endelig stadfestet i form av egen (is-)banebil ! En rød ’90 mod. E30 325i! Litt jobb gjenstår, men det skal ”crewet” få lov til å ta seg av… Regner med at det kommer til å ta litt (lang…) tid før alt er helt som det skal, men det får jeg heller bære over med. (”Crewet” får nemlig ekstremt dårlig betalt… ). Bilder kommer når jeg bare får "shinet" disse bilene mine littegrann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 gratulerer gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 grattis med et nytt glis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg bare MÅ komme med noen anbefaliger siden bilen skal bli en banebil. -K-mac eller ground control justerbare camberplater foran - Grp.N traversforinger bak - exsentriske(M3) bærearmsforinger foran - Bilstein dempere med 40mm senkefjærer fra H&R. Og vips så har du en banebil med kurveegenskaper langt over gjennomsnittet uten å ha tømt lommeboka fullstendig Etterhvert vil du sikkert kjenne at du trenger kraftigere bremser også, men alt til sin tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 grattis! kjekt å ha en egen bane bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Gratulerer med ny bil. Skal den brukes som banebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Grattizzzzzzzzz.... Du må få slengt ut noen bilder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Grattis Anne! Misunner deg det der. Har lyst på banebil selv. Men så er det den lånekassen da. Kan enda ikke fatte og begripe at de ikke har eget banebilstipend. Drittkassen ass.. Gratulerer med ny bil. Skal den brukes som banebil? Når hun skriver at hun har kjøpt seg en "egen banebil", så er det nok stor sjanse for at det er banebil den skal brukes som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Blir morro å se deg på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Grattulere med ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Grattis med ny bil.. e30 god bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Gratulerer med et morsomt leketøy ...husk imidlertid at den er tung foran og lett bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 grattois med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Gratulerer med en super bil! Misunner deg noe sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå