[space] Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Da er alle blinklys byttet ut. (bortsett fra de på sidene. Venter på leveranse fra GS bildeler...) Må bare beklage at jeg ikke vasket bilen før bildene ble tatt, men det er såpass grått ute at det ville vært bortkastet jobb... Skal jeg være ærlig synes jeg det ble lekkert med de framblinka. Her er bilder: Interiørlister: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Nice.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Det ble jo lækkert hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 dette så bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Veldig bra. Hvordan er du fornøyd med kjøpet så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 My kind of style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Veldig bra. Hvordan er du fornøyd med kjøpet så langt? Veldig fornøyd. Bilen går som en drøm, og ikke noe å sette fingeren på. MEN, man blir fort godt vant. Var et helvette å kjøre den gamle bilen igjen. Legger liksom merke til en del svakheter ved den gamle nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 bilen var nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Skikkelig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Ser du valgte helt riktige baklykter. Har veldig lyst på faceliftlykene. Men bilbudsjettet mitt begrenser seg til bytte av utslitte deler, reparasjoner og service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Takk alle sammen! Litt artig å bytte til noe ikke alle har. De standard hvite blinkerne har jo liksom alle. Fronten ser veldig helhetlig ut nå egentlig. Skal få tatt noen bedre litt mer kunstneriske bilder bare jeg får vaska den litt. Har noen gode lokasjoner på lager, som ser litt bedre ut enn garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 må si meg enig med Mr.Stream, baklyktene er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 ...ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå