[space] Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Er det noen fra Skiensområdet som kan svare på det? Har vært i Skien 2 ganger den siste tiden. Den første gangen var vel en helligdag. Da var faktisk ALLE folka vi traff i gatene der enten fylliker eller narkomane. Sist var det en hverdag, men fortsatt var en god andel av menneskene vi så helt klart ute å kjøre... Bl.a. en som ga en annen på trynet rett utenfor Dolly. Så skulle han "suse avgårde" på mopeden sin ( se for dere mann på rundt 40, god ølmage, skinnjakke, joggebukse og en gammel "kørve".... ) sparker i gang men bråstopper. Surrer rundt litt, så bøyer han seg ned og låser opp låsen han har rundt bakhjulet! Herregud for noen folk... Bare lurte på om Skien er kjent for å ha et problem med narkomane / fylliker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 hehe, bra beskrivelse, ligger å ler godt her i sofaen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Har vel like mange som mange andre byer i Norge sikkert.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 synes det er nok av dem i oslo sentrum på en lørdagsnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Ta en tur til København...der ser du mange sosiale tapere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 næh. skien er et fint sted det! hehe.. det er jo noen uteliggere og fylliker, men ikke så det kryr, jeg er i byen omtrent hver kveld, men legger ikke merke til no.. (og jeg kjører bare rundt i bilen min, edru , bare så det er sagt, hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 næh. skien er et fint sted det! hehe.. det er jo noen uteliggere og fylliker, men ikke så det kryr, jeg er i byen omtrent hver kveld, men legger ikke merke til no.. (og jeg kjører bare rundt i bilen min, edru , bare så det er sagt, hehe...) Kanskje du ikke ser skogen for bare trær ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 også den poppulære skultze da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2005 hehe, kanskje bare at i oslo forventer man at det henger en på hvert hjørne. Den harde kjernen hang mitt i fredrikstad før også, men de har vel funnet et nytt sted å være. Ikke sett noen på en stund hvertfall. De dukker kanskje opp med varmen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 ...sikkert ikkje verre der enn andre plassar i vårt langstrakte land.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 heheh, er nok en god del sånne i Stavanger sentrum også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Hehe.. Har hvert både i Porsgrunn å Skien, så veldig mye "påkjøre" folk begge stedene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå