propan Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Er det det ingen som liker gamle klassikere lenger? Er jo bare nye biler som som en må koste på flere hundre K for å gjøre bilen spesiell! Det jeg brenner for er de mer gamle som det nesten ikke er noen igjen av. Bare det at disse bilene er på veien er spesiellt jo! Og koster en på de det en klarer med en normal lønn så er de 100% spesielle og går godt! Men sånn det har blitt nå for tia,kikker folk rart på en hvis en ikke har over 500hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Har en liten "thing" for E21 touring car.... Har lyst å kjøpe et gammelt vrak og bygge opp/om til 320 touring car look... ev med E30 M3 motor og drivverk...Kunne blitt et bra prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Når jeg blir rik, så skal jeg ha meg 2 stk klassikere. 1. E21 323i tilnærmet orginal, med 15" BBS eller Alpinahjul, samt moderat senket. DET er bilen sin det!!! Bare se her: 2. 3.0si med ett heftig maskineri og store hjul. Svart metallic med mye chrom..... Rått. Enkelt og greit. Her er ett pent utgangspunkt: Men jeg liker det meste av BMW ( og noe av noen få andre merker ), så jeg er ikke fattig på drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ikke noe problem det,,jeg har m3 bak,resten lar seg bygge lett. Og kittet får en kjøpt komplett i tyskland! Lyst til det selv,men jeg er mer for gatebil,og det spørs om tilsynet hadde blitt så blid med 1m større bil alle veier...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 En får kjøpt kit i tyskland altså good news.... Blir vel en gang når studiene er ferdige og økonomien er på opptur... Tror kanskje biltilsynet hadde rynket litt på nesa når de hadde fått sett den fronten der ja. .. Men har sett slike "pop off" feste løsninger på andre E21... slik at vinger/fangere kan fjernes raskt for en ev. EU kontroll o.l... Men det er jo en sinnsykt stili bil da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Joda,men hvis du skal lage en "Imza" kopi så tviler jeg det blir noe greier på det hvis ikke det sitter skikkelig for å si det sånn.... En må ha hjul for å fylle opp også- Front : 11 x 16 Rear : 14 x 19 Blir noe greier da... Se denne... http://www.race-cars.com/carsold/bmw/b3 ... 20x1pa.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg har berget en klassiker Er vel en av få her inne som har 02. Jeg har valgt å ha den 100% original da, er mer vanlig med stylede 02'er og nettopp dette ble nok denne modellens "død" også. Ungdommer som fiklet, plukket, trimmet og ikke minst kræsjet.. Har noen bilder på min hjemmeside http://www.freewebs.com/bmw1602 , for de som måtte være interressert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Joda,men hvis du skal lage en "Imza" kopi så tviler jeg det blir noe greier på det hvis ikke det sitter skikkelig for å si det sånn....En må ha hjul for å fylle opp også- Front : 11 x 16 Rear : 14 x 19 Blir noe greier da... Se denne... http://www.race-cars.com/carsold/bmw/b3 ... 20x1pa.htm Blir bredt ja.... hadde vært utrolig morsomt å lagd en skikkelig kopi, med feite brede felger + M3 motor... Ev. med nåko attåt Er det mulig å bredde/sveise alu felger breiere? Hadde vært stilig med noen BBS felger som hadde blitt bredde til en sinnsykt dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Stilig bil Psyfoon,godt det er noen igjen av de! Alufelger kan lages på bestilling,men jeg vet ikke om de kan skjøtes som de gjør med stål felgene... Hvordan legger man ut bilder her?Har masse på datan,men har ikke noen hjemmeside å legge de i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Har du opprettet et galleri her på bimmers.no? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91 Etter det kan du laste opp bildene dine til ditt eget galleri... deretter høyre klikke på bildet, velge egenskaper, kopiere url adressen... lime inn i innlegget og ha så blir det ... Hvis du ikke har galleri kan du bruke f.eks. www.photobucket.com til å hoste bildene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Fint Takk balla...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Når jeg blir rik, så skal jeg ha meg 2 stk klassikere. 1. E21 323i tilnærmet orginal, med 15" BBS eller Alpinahjul, samt moderat senket. DET er bilen sin det!!! Bare se her: 2. 3.0si med ett heftig maskineri og store hjul. Svart metallic med mye chrom..... Rått. Enkelt og greit. Her er ett pent utgangspunkt: Men jeg liker det meste av BMW ( og noe av noen få andre merker ), så jeg er ikke fattig på drømmer Nr 2 her var jo helt utrolig rå, kunne fint hatt en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2005 Kjøp den ene min så får du en "sånn" en... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg har av de gode gamle! Er den eneste jeg vet om på dette forumet som har e12. Og jeg har tilogmed flere av den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Denne E21´en er cool... ...en original E9 er jo også en fin klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå