Kenzuke Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Ikke det at jeg driver med barneråv, eller no sånnt, men flirer alltid like jævlig av de utrykkene!! Er ganske sånn halvsyk humor da, menne .. Har også hørt; Du harver over pløyd jord Alt under 6 er småkjeks .. kommer ikke på mer digger den humorn. har en kamerat som sier sånne ting hele tiden. hvem som helst skjønner at det er kødd. Har åsså en kompis som sitt å sir sånn hele tia! :P Hver gang jeg møter han, har han noen nye på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 er det litt vesteråling i deg? nei. vil du ha en? eller man kan ta den gode gamle: hei søta, jeg kjører BMW har du kasko? hvordan det? jo du har laget bungel i boksa mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Jo nærmere null, jo trangere hull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 beste hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Litt av noen sjekkelinjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Litt av noen sjekkelinjer! Sjekkelinjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Det er det topic handler om er det ikke? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Du: Fikk du vondt? Hun (eller han): Hæ? Du: Når du falt for meg? En som virker er denne. "Si meg nummeret ditt 1 og jeg vedder på at jeg husker det til senere. Hvis jeg ringer deg i natt, kommer du hjem til meg da?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Hva med den klassiske "snuble og søle"-teknikken da? Noen som har prøvd den ?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Og den som ikke funker er vel: "Du svetter ganske lite til å være så feit. " Ikke pen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Eller bare som kameraten min sa i Bø i fjor vinter på et diskotek : "Du ser ut som du kjeder deg, danse ?" Gutten kan jo ikke danse, men det funket merklig nok og han ble med hun hjem 5-10 min etterpå. Han gjorde jo det gutter pleier når han kommer hjem til ei ukjent dame Det han ikke viste var at var ei bekjent av eksen hans og hun hadde faktisk samme etternavn som eksen... Ringte til meg mitt på den natten og sa at han hadde driti seg ut og at han kom seg ikke vekk derifra fordi han kunne ikke gå ut (dette var faktisk en jenteinternat, døren nede var låst han hadde ikke nøkkel) Han var også i andre etasje så han kunne ikke hoppe ned... Dagen etter våknet han i senga og da stod det 5-7 jenter i døra og såg på han å flirte hehe.... Der låg han i senga fyllesjuk å jævli å ville helst ikke huske hva som hadde skjedd... Sikkert en smule paff og flau da 5-7 jenter står å ser på deg mens du ligger i senga naken hehe.... Det beste var at han ikke hadde penger til bussen så han måtte låne av hun, lol Lo meg ihjel da han fortalte det til meg ! Snakk om å ha flaks.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Eller bare som kameraten min sa i Bø i fjor vinter på et diskotek : "Du ser ut som du kjeder deg, danse ?" Gutten kan jo ikke danse, men det funket merklig nok og han ble med hun hjem 5-10 min etterpå. Han gjorde jo det gutter pleier når han kommer hjem til ei ukjent dame Det han ikke viste var at var ei bekjent av eksen hans og hun hadde faktisk samme etternavn som eksen... Ringte til meg mitt på den natten og sa at han hadde driti seg ut og at han kom seg ikke vekk derifra fordi han kunne ikke gå ut (dette var faktisk en jenteinternat, døren nede var låst han hadde ikke nøkkel) Han var også i andre etasje så han kunne ikke hoppe ned... Dagen etter våknet han i senga og da stod det 5-7 jenter i døra og såg på han å flirte hehe.... Der låg han i senga fyllesjuk å jævli å ville helst ikke huske hva som hadde skjedd... Sikkert en smule paff og flau da 5-7 jenter står å ser på deg mens du ligger i senga naken hehe.... Det beste var at han ikke hadde penger til bussen så han måtte låne av hun, lol Lo meg ihjel da han fortalte det til meg ! Snakk om å ha flaks.... Skjønte ikke helt "greia" her jeg, men var sikkert en bra historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 ÅÅhh huff stakkars kar. Man kan ikke bare hoppe på hvilken som helst jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå