NSS Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Haha... Var nettopp på storsenteret, fant en som hadde misforstått litt når det gjaldt M-merke... Han hadde satt det rett ved _siden_ av BMW emblemet(på venstre side), så utrolig dumt ut, i tillegg til at det var en 316 eller 318 I tillegg til at det var skjevt, kjipt at jeg ikke hadde med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Hahahah, - dagens moral : Det finnes mange idioter der ute, så ha ALTID med deg kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 hehe...! Jeg har sett noe værre en pakkis....som hadde 318 merke på høyre side, og M merke på venstre :S flaut er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Kan jop være mange biler med M-merke som har mye M-stash på bilen. Ikke nødvendigvis motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 men å plassere det på feil sted er jo å drite på leggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell... Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. må si meg enig der, men hvis bilen er komplett ombygd så syns jeg det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. Jeg hadde en 1987-modell 325i, med full M-tech I-styling, sportsseter med M-stripe i ryggen, M-ratt, M-girkul. Denne hadde M både i grillen og på bagasjeluka. Det stod ikke 325i bakpå. Denne var levert slik fra fabrikk, hva er galt med det? Jeg hadde jo ikke drømt om å sette på M3-merke, ei heller innbilte jeg meg at jeg kjørte M3! M-merke kan man ha om man har en M-stylet bil. M3-merke setter man ikke på dersom man ikke har M3 (evt. ombygd til M3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. Jeg hadde en 1987-modell 325i, med full M-tech I-styling, sportsseter med M-stripe i ryggen, M-ratt, M-girkul. Denne hadde M både i grillen og på bagasjeluka. Det stod ikke 325i bakpå. Denne var levert slik fra fabrikk, hva er galt med det? Jeg hadde jo ikke drømt om å sette på M3-merke, ei heller innbilte jeg meg at jeg kjørte M3! M-merke kan man ha om man har en M-stylet bil. M3-merke setter man ikke på dersom man ikke har M3 (evt. ombygd til M3) Støtter svaret ditt 100%,men mulig jeg er innhabil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. må si meg enig der, men hvis bilen er komplett ombygd så syns jeg det er greit. NB me snakkar ikkje berre ombygde greier....det kvalifiserar nesten ikkje etter min smak. ///M er det som kjem frå fabrikk, som M-tech eller M1/M3/M5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 jeg synest for min del bare att di med m motor skal ha m merke på bilene sine.. men jeg er jo litt spesiell jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Blir det fint hvis jeg har et M-merke ved siden av 318d modellbetegnelsen...eller blir det bare dumt ? Bilen er en standard E46 318d Touring med nedovervendt eksos og skvettlapper... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 så en pakkis som hadde 316i på ene siden og .. M -merket snudd opp ned, som en "W" på andre siden ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 så en pakkis som hadde 316i på ene siden og .. M -merket snudd opp ned, som en "W" på andre siden ... -Westside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Blir det fint hvis jeg har et M-merke ved siden av 318d modellbetegnelsen...eller blir det bare dumt ? Bilen er en standard E46 318d Touring med nedovervendt eksos og skvettlapper... \:D/ ...det er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå