Ostespiller Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. må si meg enig der, men hvis bilen er komplett ombygd så syns jeg det er greit. MAX UENIG. Har ikke bilen rullet ut av bmw sin fabrikk med M emblem. Skal det ikke være et M emblem på den uansett. Hater det mer en noe annet tror jeg. Nesten mere en de pakkisene som har ødelagt mye av imaget til bmw. Har du ikke spenn til en, så ikke lat som du har det. M power originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. må si meg enig der, men hvis bilen er komplett ombygd så syns jeg det er greit. MAX UENIG. Har ikke bilen rullet ut av bmw sin fabrikk med M emblem. Skal det ikke være et M emblem på den uansett. Hater det mer en noe annet tror jeg. Nesten mere en de pakkisene som har ødelagt mye av imaget til bmw. Har du ikke spenn til en, så ikke lat som du har det. M power originale Min E46 318dT koster 525000,- norske kroner...et lite M-merke ved siden av 318d modellbetegnelsen kunne gjort vei i vellinga rent imagemessig...eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 vil bare legge til at man skal ikke under noen omstendigheter ha et _M_ merke på en bil uten at det er en M-modell...Blir bare teit..som å hive et turboklister på bagasjerommet. Vil ikke akkurat si at min bil er en M modell.. når jeg hører M modell tenker jeg mest på m3-m5 osv! men jeg kommer aldri til å ta av ///M merkene av på bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Har vel ingenting i verden å si om en har et m merke bak eller foran på bilen, betyr vel ikkje at en har en m3 el. m5 forde vel? seff. så har du ikkje m3 merke på en vanlig 3 serie, det er jo bare dumt..men å ha et m merke om du har m styling og understell eller liknende har vel ikkje noke betydning? Er vel ingen som seier at en har en M modell om en har m merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 så en pakkis som hadde 316i på ene siden og .. M -merket snudd opp ned, som en "W" på andre siden ... -Westside Ha ha ha ha! Sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 jeg synest for min del bare att di med m motor skal ha m merke på bilene sine.. men jeg er jo litt spesiell jeg da. Du er ikke spesiell hvis du synes det For det synes jeg også... Idiotisk med "emblem-trimming", er jo bare latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 jeg synest for min del bare att di med m motor skal ha m merke på bilene sine.. men jeg er jo litt spesiell jeg da. Du er ikke spesiell hvis du synes det For det synes jeg også... Idiotisk med "emblem-trimming", er jo bare latterlig Kult, da jeg vært den stolte eier av en E30 BMW 325i emblemtrimma fra fabrikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 ...her må ein skille mellom to ting, ///M3... og ///M. Den første skal sjøvsagt berre på bilar med motor og full pakke, den andre skal berre på M-tech bilar. Meinar og at bilen skal rulle frå fabrikk med desse emblema /utstyret resten er litt på kanten. Eg kjem frå Porsche verden, og er dritt lei alle ommbyggingsprosjekt der bilane vert det mest utrulege berre med litt bytting hist og pist. 911 72/95 mod...yea right!!!!..vert ikkje noko anna enn ein 72 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Enig at man må skille mellom ///M3-5-6, og ///M-tech ///M3-5-6 merke skal KUN på originale M-biler etter min mening, mens ///M kan settes på biler hvis man har endel m-tech, f.eks fangere, speil, lister etc..dette gjelder både originalt fra fabrikk og ettermontert! sålenge det er original-styling m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Enig at man må skille mellom ///M3-5-6, og ///M-tech ///M3-5-6 merke skal KUN på originale M-biler etter min mening, mens ///M kan settes på biler hvis man har endel m-tech, f.eks fangere, speil, lister etc..dette gjelder både originalt fra fabrikk og ettermontert! sålenge det er original-styling m-tech! Kan ikke være mer enig med deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Enig at man må skille mellom ///M3-5-6, og ///M-tech ///M3-5-6 merke skal KUN på originale M-biler etter min mening, mens ///M kan settes på biler hvis man har endel m-tech, f.eks fangere, speil, lister etc..dette gjelder både originalt fra fabrikk og ettermontert! sålenge det er original-styling m-tech! Kan ikke være mer enig med deg der OK, eg trekker tilbake litt då...og serer meg enig her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Har BMW noen gang levert M-merket originalt fra fabrikken på standardmodeller nyere enn E30/E34 ? Jeg har et inntrykk av at BMW har tonet ned bruken av både emblemet og fargene på de nyere standardmodellene og at ///M i dag er forbeholdt de ekte M-modellene. Det blir lett inflasjon i M-merket hvis alt som skal til for å legitimere merket er et par speil eller lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Har BMW noen gang levert M-merket originalt fra fabrikken på standardmodeller nyere enn E30/E34 ? Jeg har et inntrykk av at BMW har tonet ned bruken av både emblemet og fargene på de nyere standardmodellene og at ///M i dag er forbeholdt de ekte M-modellene. Det blir lett inflasjon i M-merket hvis alt som skal til for å legitimere merket er et par speil eller lister. E46 Club Sport har div. M-merker orginalt fra fabrikk Ikke bak på bilen men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Bmw vil ikke ha for mye fuzz rundt M. M skal være en sjelden bil å se. M skal ose makt og krefter. Man skal få frysninger av bare å se M merke på bmw`en foran deg. Ikke ødelegg det imaget bmw har lagd for M logo`n med og sette M på en slapp bil. Respect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Bmw vil ikke ha for mye fuzz rundt M. M skal være en sjelden bil å se. M skal ose makt og krefter. Man skal få frysninger av bare å se M merke på bmw`en foran deg. Ikke ødelegg det imaget bmw har lagd for M logo`n med og sette M på en slapp bil. Respect Snakker du om og sette ///M3-5-6 på en "ikke ///M3-5-6 bil", eller snakker du om ///M-merket, altså M-TECH? Du kan jo fortsatt kjøpe en f.eks E46 316i 1.9l 105 hk "slapp bil" med full ///M-TECH originalt fra fabrikk da! mener du da at det er BMW selv som ødelegger sitt eget image ved å sette ///M på en "slæppis" ?? ///M-TECH kan jo bestilles originalt fra fab. på mer eller mindre alle modeller! De er kanskje ikke merket ///M på utsiden, men både ratt og innstegs-lister+++ har jo ///M-merket! Forskjell på ///M3-5-6 merket og ///M-tech merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå