Raven Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 siden solen skinner fra skyfri himmel i Trondheim, tror jeg forlater dette datatrommet på skolen for alltid, og skrider ut i verden som ferdig utdannet fotograf. Feirer litt med en grillings på marinen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Gratulere ta noen bilder av bmw'n i sola da her nede er det bare dritvær nemlig : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Drittvær og jobbing! Skal ikke ha ferie før midten av Juli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Drittvær og jobbing! Skal ikke ha ferie før midten av Juli... Ferie Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 siden solen skinner fra skyfri himmel i Trondheim, tror jeg forlater dette datatrommet på skolen for alltid, og skrider ut i verden som ferdig utdannet fotograf.Feirer litt med en grillings på marinen tenker jeg. grattis da Ta noe bilder ja sol,skyfritt og 25 grader i skyggen i "naboby`n" kristiansund også Sette meg på verandaen og fyre opp grillen snart tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Sol og pent vær med skolefri kun en armlengde unna... blir neppe noe ferie før i begynnelsen av august... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2005 bilen står igjen på ferie akkurat denne uka. passer ikke så godt å kjøre flyttelass i coupe. men her er et bilde tatt i mai da. var jo helt ok fint vær da også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 I dag er det skyfri himmel og 22 grader her i Århus. Tenner grillen om 10 minutter og starter sommerferien for alvor... OK...jeg skal jobbe i morgen, men på fredag fyrer vi opp dieselen med retning mot Cannes i Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Skikkelig ferie blir det nok ikke før i august, men nå skal jeg ha fri i to dager og "lade opp" til Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 passer ikke så godt å kjøre flyttelass i coupe. Det har jeg gjort, men det ble mange turer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 passer ikke så godt å kjøre flyttelass i coupe. Jeg har kjørt mange flyttelass i min i det siste og det går helt fint ! (Som dere forstår prioriterer jeg mange raske turer fremfor en stor og langsom...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 har vært sommer å sol nå i harstad i 2-3 dager men det er dritt å være i militære nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Sol som bare det i trondheim oxo.... endelig ferdig etter 9 timer og 40 min på arbeid Bra skolen begynner på i august så en kan slappe av litt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Sol, ka d e???? Harke sett den på evigheter her nede Er 15 grader idag, liten kuling og overskyet med spredte regnbyger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 ..ferie?.....nei ..Sommar?...neeiiii ..varme??...neeeeeiiiiiiiiiiii ..Cab??......jaaaaaaa og eg vil bruka den NO!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå