Schnellfahren Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Hmmm.... Er jeg den eneste i hele furet værbitt som enda ikke er ferdig med eksamner? Uansett, det føles ihvertfall sånn.... (er ikke selvmedlidenheten det står på her nei, he he ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Hmmm.... Er jeg den eneste i hele furet værbitt som enda ikke er ferdig med eksamner? Uansett, det føles ihvertfall sånn.... (er ikke selvmedlidenheten det står på her nei, he he ) .....stakkar!!!!!!......hjalp det? uansett, god eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Hmmm.... Er jeg den eneste i hele furet værbitt som enda ikke er ferdig med eksamner? Uansett, det føles ihvertfall sånn.... (er ikke selvmedlidenheten det står på her nei, he he ) .....stakkar!!!!!!......hjalp det? uansett, god eksamen! Ha ha! Joa, takk tak, hjalp kansje litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Ferie? Hmm.. Det er vel en mnd for tidelig det. Men, kunne godt ha tenkt å ha en snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Hmmm.... Er jeg den eneste i hele furet værbitt som enda ikke er ferdig med eksamner? Uansett, det føles ihvertfall sånn.... (er ikke selvmedlidenheten det står på her nei, he he ) Vil tro det! Var selv ferdig den 7. juni. Har til og med fått resultatet på to eksamener - En A og en B så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 grattis grattis! og til deg som ikke har hatt examen ennå. lyjje til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Ferie om 2 1/2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Vi kjører til den franske riviera om ca. 2 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 har hatt et år "ferie" nå... Ser ut som jeg må flytte på meg for å få en skapelig jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Jahoooo! Endelig ferdig med eksamnene! Feiring i kveld Skal ut å ta en æresrunde i bilen nå GOD SOMMER TIL ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå