Catch-22 Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Sån nå har jeg gjort det som skal gjøres med bilen min. Se bilder her http://www.gressvik.org/bmw.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 listene + det du har lakkert grått burde vært i bilens farge i mine øyne da fargen er fin.. Senk litt og få på en leppe på fronten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Var det mye styr å montere øyelistene? bestilte lister ifra ICC og den ene var litt ekkel å få tilpasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Syns den ble fin jeg Skiller seg ut med de listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Faktisk en av de få styla Bimmerne jeg har sett, ikke for mye liksom. Kjempefin. Kunne dog personlig spart meg for baklyktene. Jeg lurer også på hva som er så flott med øyeskyggen på frontlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 MEget pent styla eksemplar ja. 6-er power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Var det mye styr å montere øyelistene?bestilte lister ifra ICC og den ene var litt ekkel å få tilpasset. Nei ikke noe serlig styr,ikke i forhold til tak spoilern den var dritt den. Ingen av mine passet helt.så de sitter ganske ræva ved blinklysa. Takker for alle svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg syns du du bør (må) fjerne den sølv lakken på listene+senk+nye baklykter+fjerne vinge osv. men ellers pen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Enkleste oppgraderingen du gjør er m-tech sidelister! De orginale passer ikke inn i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Patrick her inne lakkerte sin 325 på samme måte! og jeg syns egentlig ikke det var helt det store, for og si det sånn.. men det er en pen bil bortsett fra de lakkerte listene og baklyktene litt senk så blir det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå