bmw-eier Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 speedometeret fungerer ikke ei heller turteller. har sjekket ledninger inn bakpå intrumentet det er to ledninger som går inn med en låsemekanisme, og disse sitter som det ska. alle sikringer er i orden untatt 1 (nr 9) 15 amp. som går til signalhorn og noe annet som jeg ikke vet hva er. (zusatzwasserpumpe og klimaanlage) det siste er vel sansynligvis til et klimaanlegg, men det andre skjønner jeg ikke hva betyr. hvor er det speedometerføleren sitter? og turtellermålernem? eller går den på koilen? takker for alle innspil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Er alle lyspærene i dashen din hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-eier Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 det er en del pærer som er tatt ut. pga av at det har vært automatbil. så der er noen pærer som er fjernet. har dette noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 PÅ min E28 hadde jeg problemer med turtelleren. Har du prøvd å bytte batteriene bakpå turtelleren? Det var det som var feil på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 zusatzwasserpumpe betyr reservevannpumpe eller ekstravannpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Kanskjedet er printplaten som er gåen? Skjedde på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 ikke helt uvanlig att speedometeret går sundt på en BMW, har hatt flere med det problemet du beskriver. Ring huggeren husk og oppgi når du selger den att du har byttet, km stand osv he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-eier Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 har vel tre stk 5- serie e-28 serien å ta speedometer å ta ifra, passer disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå