Gå til innhold

Flere bilder av bilen min

Share

Anbefalte innlegg

Fin bil!

Jeg registrerer forøvrig at det er flere steder i landet at ungene/yngre ungdom knuser ruter på nedlagte fabrikksområder...

var derfor space var litt seint ute med bildene sine, han hadde litt annet å drive med først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er nok ikke jeg som står for vindusknusingen. :)

Hele området rives nå, og hvis jeg ikke tar feil tror jeg det er bestemt nå at nye Fredrikstad stadion skal ligge der.

Baklyktene er fra schmiedmann, så de er vel ikke orginale.

Sideblink fra gs bildeler, og fronblink fra ebay (mener det er de samme som gs bildeler og schmiedmann har, men de hadde ikke på lager når jeg bestilte)

Jeg har forresten 34% rabatt på felger på dekkmann. Lurer fælt på om jeg skal bestille derfra etterhvert. De har bl.a. felger fra felgimport.no.

Har egentlig tenkt på Hartge replica felgene fra gs bildeler, men hadde kanskje gjort seg disse også: http://www.felgimport.no/wip4/v2/produc ... 35&cat=766

Er vel en Breyton Magic kopi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i det. Derfor det ikke er noen helt closeups også. Da ble bakgrunnen veldig rotete.

Får finne meg en parkeringsplass eller no med en enkel vegg eller bare luft bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin bil da :) (men det visste du vel he he)

synes location din med fabrikken var drit kul jeg, men den skulle enten vært litt mørkere eller litt mer ute av fokus. Da tiltrekker den ikke så mye oppmerskomhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!

Jeg registrerer forøvrig at det er flere steder i landet at ungene/yngre ungdom knuser ruter på nedlagte fabrikksområder...

Det har jeg også lagt merke til.. derfor reiste jeg til en nedlagt togstasjon ;)

bmwtog1.jpg

bmwtog2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...