[space] Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg sa jo jeg skulle komme tilbake med flere bilder når bilen var vasket. Her er de: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 selger min over helga nå å skal jammen meg se meg om etter E46..pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Fin bil! Jeg registrerer forøvrig at det er flere steder i landet at ungene/yngre ungdom knuser ruter på nedlagte fabrikksområder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Fin bil!Jeg registrerer forøvrig at det er flere steder i landet at ungene/yngre ungdom knuser ruter på nedlagte fabrikksområder... var derfor space var litt seint ute med bildene sine, han hadde litt annet å drive med først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Fin bil ja Er baklyktene originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hehe, er nok ikke jeg som står for vindusknusingen. Hele området rives nå, og hvis jeg ikke tar feil tror jeg det er bestemt nå at nye Fredrikstad stadion skal ligge der. Baklyktene er fra schmiedmann, så de er vel ikke orginale. Sideblink fra gs bildeler, og fronblink fra ebay (mener det er de samme som gs bildeler og schmiedmann har, men de hadde ikke på lager når jeg bestilte) Jeg har forresten 34% rabatt på felger på dekkmann. Lurer fælt på om jeg skal bestille derfra etterhvert. De har bl.a. felger fra felgimport.no. Har egentlig tenkt på Hartge replica felgene fra gs bildeler, men hadde kanskje gjort seg disse også: http://www.felgimport.no/wip4/v2/produc ... 35&cat=766 Er vel en Breyton Magic kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Fine bilder og fin bil! Jeg ville gått for Hartge kopiene kontra de felgene du linket til. Hartge er veldig pent på sort E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Meget fin bil.. Men er det bare jeg som synes at fabrikken tar fokuset bort i fra bilen. Det første jeg så på bildet var fabrikken.?? Igjen, meget fin bil uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Kan være enig i det. Derfor det ikke er noen helt closeups også. Da ble bakgrunnen veldig rotete. Får finne meg en parkeringsplass eller no med en enkel vegg eller bare luft bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Fin bil og kul bakgrunn syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 kjempefin bil da (men det visste du vel he he) synes location din med fabrikken var drit kul jeg, men den skulle enten vært litt mørkere eller litt mer ute av fokus. Da tiltrekker den ikke så mye oppmerskomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Pen bygning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Fin bil!Jeg registrerer forøvrig at det er flere steder i landet at ungene/yngre ungdom knuser ruter på nedlagte fabrikksområder... Det har jeg også lagt merke til.. derfor reiste jeg til en nedlagt togstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå