Gå til innhold

Nok en politi historie..

Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

Har selv en meget morsom historie ang purken...

Jeg bor i porsgrunn, og hvis jeg sier Mac'ern vet alle hvor det er for de som er lokal kjente-hehe...?

Vel, stod i drive in kø, etter snuten... det ble min tur til å bestille, snuten stod på siden foran der, da en purk kommer gående mot luka der jeg skulle få maten...

Han hadde visst ikke fått alle smultringene hehe...

Vel, greie var hvertfall at vi kjører derfra, før purken, og kjører mot porsgrunn (mac'ern ligger 800m unna byen og politistasjonen ca)

Vi er kommet halveis da blålys og sirener kommer bakfra, jaggu er det ikke smultring snuten som nettopp har vært på mac'ern som farer forbi oss...vi ler litt av det hele, men så ser vi at de kjører inn på politistasjonen 300 meter lenger nede i gata!!!!!

Så sirene ble altså brukt for å ikke få burgerne og smultringene kalde ved vaktskifte...

er det harry eller?

:drink:

Det er ihvertfall utnyttelse av "fordelene" de har.. Litt på trynet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det finnes mange kloke og gode politifolk ute i verden. Det som ødelegger er de som alltid skal "demonstrere" makten sin. Vet ikke om dere har sett serien på TVNorge om politiet? Husker at de hadde tatt en eller annen dopings fyr og skulle til å sette ham på glatt.. Fyren ropte purkjævel osv..(den vanlige rægla :wink: ) En av politifolka fyrte seg opp og stilte seg opp i trynet på fyren og sa; "kom igjen da, ta meg!" Alt for å få en unnskyldning for å "bruke makt".

Det du "glemmer" å fortelle her, er at han eplekjekke karen med håndjern sto der og trua familien til politimannen. Han politimannen fyrte seg overhodet ikke opp, men viste at han var behersket og rolig.

Noe jeg faktisk tviler på jeg selv hadde klart, beholdt roen mot en sånn fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polti i stavanger/ sandnes område har det ikke helt gått me seg selv.

Jeg for eks. fikk bot på en søndags kveld kl. 12.00. Kjørte inn i en rundkjøring i sandnes, Det var ingen biler å se nåen vei, så derfor blinket jeg ikke.

når jeg kommer ut av rundkjøringa og opp lyskrysett i sandnes. ( rundkjøringa under togbane i sandnes, for de som er kjent.)

Vertfall så kom polti ned over lyskrysett og tok "handbrek sving" etter meg får å stoppe meg å gi meg bot for ikke å bruke blinklys !!! :evil:

Det var jo ingen biler å blinke for. !!! Forbanna Purke Jævel !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det og venne seg den vanen at du konstant bruker blinklys, er veldig lurt. Da risikerer du ikke og glemme det, eller få bot for og ikke bruke det. Det er ikke så mye jobb og flytte på den spaken! Noe som irriterer veldig er biler som ikke bruker blinklys. (feil lysbruk generellt er ganske irriterende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i reglene står det at man kan unnlate å bruke blinklys hvis det ikke er trafikk?

Men hva i alle dager er vitsen?Er det ikke greit å bruke det for å signalisere til andre,ikke for at den snuten er så fasinert over funker,funker ikke,funker,funker ikke....

Homer simpson blir fasinert av sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til frekke politipersonligheter her i stavanger skal man lete lenge etter..quote]

HEHE!!! ta deg en tur til EGERSUND du så skal du se. Du hadde fann stått der en halv time + at du måtte blitt me på stasjonen + de tar en ufattelig grundig kontroll av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...