Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke ferie når man er inn til førstegangstjeneste..! Urettferdig..! :( Men jeg skal nok klare å snike meg til en helg til søta bror iallefall :D

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland...

Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand :D Woohoo, gleder meg ;)

Ca. samme turen vi hadd for noen år siden. Blåvand er helt konge om sommeren. Gled deg.

Skrevet

Det kunne nesten virke som Myre var verdens navle her i fourmet...

Stortsett hele famlilen kjæm fra myre... men har ikke bodd der på mange år nu... er der i feriene...

Skrevet

blir road tripp med venner.blir min BMW og min feters bmw cab,og en renault laguna.skal først til sørlandet,deretter ferje til danmark.cruise hit og dit i 140 km/t på motorveien,så over til københavn,og så over til sverige.ender opp på rudskogen på gatebiltreff!

Skrevet

Foreløpig er planen å jobbe tom. 15. juli, kun avbrutt av at dama kommer på besøk nå til helgen, og at jeg drar bort til henne andre helga i juli. Så hjem og jobbe siste uka og tilbake igjen til dama. Blir vel lite reising tenker jeg. Max noen helgeturer rundt forbi. :?

Skrevet
Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland...

Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand :D Woohoo, gleder meg ;)

Ca. samme turen vi hadd for noen år siden. Blåvand er helt konge om sommeren. Gled deg.

Vi hadde den turen ifjord også... deiligste ferien vi har hatt noengang :D

Da var det rett ned til Tyskland, og oppover igjen innom Århus, Ålborg, Blåvand og Løkken, deiligt :D

Skrevet

Ferien til meg og rogern går til Narvik, og vi reiser i dag!

Skal være der bare i noen dager for å besøke faren min, d blir koseli!

Skrevet

Fyrer opp bilen og drar på 2 ukers ferie til hytta på Tromøya utenfor Arendal om akkurat 4 timer fra nå!

Også er det 3 uker jobbing og en uke til på hytta.

Senere i august er det vel en langhelg i Valdres og en Langhelg på Nürburgring :D (tar med playstation og øver meg på banen på hytta da).

Også selvsagt Tysklandsturen til BMWCCN i september med Besøk hos BMW motorsport og greier. Kanskje Sauber er der allerede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...