Psyfoon Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Får ikke ferie når man er inn til førstegangstjeneste..! Urettferdig..! Men jeg skal nok klare å snike meg til en helg til søta bror iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 3 uker med bil til Italia. Legoland mm underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Blir turne me limoue`n (MB w123) norge rundt på alle festivaler rundt om!! Turneen er over når lomma er tom hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland...Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand Woohoo, gleder meg Ca. samme turen vi hadd for noen år siden. Blåvand er helt konge om sommeren. Gled deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Det kunne nesten virke som Myre var verdens navle her i fourmet... Stortsett hele famlilen kjæm fra myre... men har ikke bodd der på mange år nu... er der i feriene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 blir road tripp med venner.blir min BMW og min feters bmw cab,og en renault laguna.skal først til sørlandet,deretter ferje til danmark.cruise hit og dit i 140 km/t på motorveien,så over til københavn,og så over til sverige.ender opp på rudskogen på gatebiltreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Foreløpig er planen å jobbe tom. 15. juli, kun avbrutt av at dama kommer på besøk nå til helgen, og at jeg drar bort til henne andre helga i juli. Så hjem og jobbe siste uka og tilbake igjen til dama. Blir vel lite reising tenker jeg. Max noen helgeturer rundt forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland...Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand Woohoo, gleder meg Ca. samme turen vi hadd for noen år siden. Blåvand er helt konge om sommeren. Gled deg. Vi hadde den turen ifjord også... deiligste ferien vi har hatt noengang Da var det rett ned til Tyskland, og oppover igjen innom Århus, Ålborg, Blåvand og Løkken, deiligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 skal til Danmark imorgen, skulle egentlig til Tyskland........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Ferien til meg og rogern går til Narvik, og vi reiser i dag! Skal være der bare i noen dager for å besøke faren min, d blir koseli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Fyrer opp bilen og drar på 2 ukers ferie til hytta på Tromøya utenfor Arendal om akkurat 4 timer fra nå! Også er det 3 uker jobbing og en uke til på hytta. Senere i august er det vel en langhelg i Valdres og en Langhelg på Nürburgring (tar med playstation og øver meg på banen på hytta da). Også selvsagt Tysklandsturen til BMWCCN i september med Besøk hos BMW motorsport og greier. Kanskje Sauber er der allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 jobbe, jobbe , jobbe,., Rudskogen, jobbe, rudskogen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå