Gå til innhold

Hvor går ferien i år?

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland...

Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand :D Woohoo, gleder meg ;)

Ca. samme turen vi hadd for noen år siden. Blåvand er helt konge om sommeren. Gled deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir road tripp med venner.blir min BMW og min feters bmw cab,og en renault laguna.skal først til sørlandet,deretter ferje til danmark.cruise hit og dit i 140 km/t på motorveien,så over til københavn,og så over til sverige.ender opp på rudskogen på gatebiltreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er planen å jobbe tom. 15. juli, kun avbrutt av at dama kommer på besøk nå til helgen, og at jeg drar bort til henne andre helga i juli. Så hjem og jobbe siste uka og tilbake igjen til dama. Blir vel lite reising tenker jeg. Max noen helgeturer rundt forbi. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland...

Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand :D Woohoo, gleder meg ;)

Ca. samme turen vi hadd for noen år siden. Blåvand er helt konge om sommeren. Gled deg.

Vi hadde den turen ifjord også... deiligste ferien vi har hatt noengang :D

Da var det rett ned til Tyskland, og oppover igjen innom Århus, Ålborg, Blåvand og Løkken, deiligt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrer opp bilen og drar på 2 ukers ferie til hytta på Tromøya utenfor Arendal om akkurat 4 timer fra nå!

Også er det 3 uker jobbing og en uke til på hytta.

Senere i august er det vel en langhelg i Valdres og en Langhelg på Nürburgring :D (tar med playstation og øver meg på banen på hytta da).

Også selvsagt Tysklandsturen til BMWCCN i september med Besøk hos BMW motorsport og greier. Kanskje Sauber er der allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...