J Naustdal Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Skal til rudskogen 08-10juli med påfølgande tur til sverige eit par dagar. Ska sikkert til sverige med familyen seinare i sommar og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jobb, Jobb, Jobb, 6 dager til Myre i vesterålen, Jobb, Jobb, Jobb, 19 dager i Spania; Allicante, Jobb hehe..muttern bor på Myre..eller nærmere bestemt Alsvåg har selv bodd på Sortland for en god del år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 blir vel en eller annen sydentur med endel kompiser Partytur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 reiser til skiathos i Hellas i midten av juli:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 skal ikke ha noe ferie tror jeg. har brukt alle ferie pengene å mer på bilen i sommer så planen er å jobbe mye så jeg kan avspasere en uke eller to på høsten. betalt fri er godt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Ungene ville på bobilferie i sommer så det blir 2 uker på kryss og tvers litt i Sverige også senere så reiser vi vel til syden en tur, det tar vi på sparket innimellom offshore turene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jobbing tenker jeg... Ferdig på skole og må finne meg "ordentlig" jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har absolutt ingen anelse. Kanskje tur til syden, det var nu ei berte som så gjerne ville ha meg med. Så vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Blir 1-2 uker for meg i nordland! skal kanskje på en sverigetur etterpå det... syden blir det ikke før i høst en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg og min bedre halvdel skal 2,5 uker nedover til Danmark/Tyskland... Skal bli deilig, shopping på Citty Park, festing i Ålborg, og bading på Blåvand Woohoo, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Tre uker med bobil i Frankrike og Spania venter......... Skal bli deilig å slippe og se på klokka i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 jobbe jobbe jobbe jobbe..... skulle derimot har vært mange steder men neida.. snufs ikke en gang junitreffet på Rudskogen får jeg med meg.. håper det blir litt penger i kassen av det her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jobb, Jobb, Jobb, 6 dager til Myre i vesterålen, Jobb, Jobb, Jobb, 19 dager i Spania; Allicante, Jobb Myre ja? Mamma er faktisk der fra Og jeg selv har bodd på Sortland i litt over 14 år da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jobbe jobbe jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jobb, Jobb, Jobb, 6 dager til Myre i vesterålen, Jobb, Jobb, Jobb, 19 dager i Spania; Allicante, Jobb Myre ja? Mamma er faktisk der fra Og jeg selv har bodd på Sortland i litt over 14 år da.. jeg har oxo bodd litt på Myre så.. he he bodde egentlig i Svolvær da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå