Gå til innhold

BMW E-30 warsteiner tilsalgs igjen ??

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tror han som eier den ikke er helt den "rette" til og ha en såpass Spesiell og Rå bil.. Bilen er helt enorm! Hadde jeg hatt råd skulle jeg hatt den som nummer 2-bil og hatt på treff og lekt meg med :)

hihi så du er "the choosen one" mener du ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han som eier den ikke er helt den "rette" til og ha en såpass Spesiell og Rå bil.. Bilen er helt enorm! Hadde jeg hatt råd skulle jeg hatt den som nummer 2-bil og hatt på treff og lekt meg med :)

hihi så du er "the choosen one" mener du ? ;)

hehe..klart jeg er det! :P

jeg mener at en såpass spesiell bil trenger konstant pleie og omsorg av en som elsker bmw..så bilen på treff i Molde og fikk høre at eieren visstnok Bruker bilen men ikke tar noe spes vare på den..noe som er meget trist med tanke på det sinnsyke "fartøyet" Kjell Rune her har bygd..hadde jeg kjøpt denne bilen så hadde den Aldri blitt solgt igjen :)

One Of A Kind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet litt om den bilen der jeg :) Bilen ble bygd av en kar i fra Skien, rundt 1997 - 1998 tenker jeg. Jeg kjøpte en 520 av han det året;-) han bygde den, Var også da Bygd om til Turbo, ble solgt til Meldal i sør trøndelag i 1999, Ble etter det solg til Trondheim, hvor motoren ble overhalt, og div deler ble byttet.

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen i helvette, denne bilen er så forbanna steike rå, hadde bytta 10 av mine biler for en av den der...hadde jeg hatt den hadde jeg aldri rørt den, langt mindre satt mine ben inni den, skal gnikkes og gnues på til ALLE døgnets tider....kjell rune, du har uten tvil eid en av norges råeste og mest perfekte biler....herregud, jeg får mareritt når jeg tenker på at den bilen får jeg aldri ha i mitt navn...FUCK....jaja, herlig rå bil kjell rune, hadde blitt bitcha di for den ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...