Gå til innhold

Da er "barnet" solgt gitt..

Share

Anbefalte innlegg

syntes å huske at "92 Custom 325 coupe" ikke ville selge bilen til en av mørkere opprinelse som stanka hvitløk, nå blei det en kar som stinker fisk i steden :=) hehe, neida blir nok bra

hehe..skal ikke ha på meg at jeg er noen rasist assa for har en kompis gjennom 20år som er opprinnelig fra Iran.. men tenker på de som stjeler hver skattekrone fra oss og bare driver med faenskap(mange av de her)

ps! han lukta ikke fisk :P Ikke det at jeg lukta på`n da..bare skrive under og selge jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NEI NEI NEI! ikke kjøp e30, faen... du får ta en E36 eller E46

Hva har du drukket a? E30 M3 er jo en av de seriøst fineste å kuleste BMWene som er laget! e36 er jo bare et kjøretøy, mens en e30 er et kunstverk!

Sure.. nei, håper de setter opp vrakpanten snart så man bli kvitt noen av de gamle stygge bmw'ene

:?:oops:

E30 karosseriet er faktisk mye tøffere enn f.eks e36 synes jeg ! Og jeg kjører selv en e36. Kommer selvfølgelig ann på men e30 m3'en er penere enn e36 m3'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure.. nei, håper de setter opp vrakpanten snart så man bli kvitt noen av de gamle stygge bmw'ene

Nå er vel ikke akkurat E30 M3 innenfor "vrakpantens område". Som flere sier, er denne bilen noe av det peneste og råeste BMW har laget.

Er selv på utkikk etter en slik, men ikke lett å finne den man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du drukket a? E30 M3 er jo en av de seriøst fineste å kuleste BMWene som er laget! e36 er jo bare et kjøretøy, mens en e30 er et kunstverk!

Det er lite merkelojalt å ville kvitte seg med produksjonsrekka til BMW. Gamle BMW'er er faktisk utviklingen fra scratch trinn for trinn opp til dagens nye BMW. Det er disse bilene som har vært med på å gjort BMW til et av verdens største bilmerker og fremfor alt gjort at BMW lager kvalitetsbiler med mye kjøreglede. Det er klart at ikke alle BMW'er er like fine, men på den tiden de var nye var de faktisk langt forut sin tid hva gjaldt det meste, spesielt tidløst design. Det er få biler som er 20-30 år gamle og som forsatt matcher opp mot ytelser, design og kjøreglede som enkelte nyere biler, som BMW. Jeg synes det er litt viktig at vi som kaller oss BMW-entusiaster husker på dette og fører "arven" videre, så ikke alle de gode BMW'ene som er produsert opp gjennom årene går i glemmeboken. Det er også få eldre biler som får deg til å smile så mye bak rattet som enkelte eldre BMW'er gjør og da snakker jeg om biler som er 20 år og eldre. Hadde det ikke vært for BMW 02 og "neue klasse" som ble lansert på midten av 60-tallet og ble en knallsuksess, så hadde det mest sannsynligvis ikke fantes et merke som het BMW i dag. Tenk på det du! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til savner jeg E30'en. Den hadde litt mere personlighet og karakter. E36 er litt mere Opel Vectra på en måte hehe. Litt for komfortabel eller noe. Vanskelig å beskrive.

Men fikk du en god pris er det ikke noe å angre på bilen du solgte. Lønner seg å ta seg god tid når man skal selge ja. Da får man som oftest det man vil ha.

Jeg solgte E30'en på under 2 timer etter jeg satt inn annonsen på Autodb.no så det var ikke noe bra salg for min del desverre. Kommer til å angre på det lenge. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo ut som en seriøs og saklig kar! Så vær så snill hør på dine tips liksom! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

custom, synd du kvitta deg med 325`n, rå bil :)....ellers er kjell runar sin warsteiner bmw den eineste pene E30`n jeg noen gang har sett, men så skal det sies at jeg ronker til den bilen hver kveld...hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite merkelojalt å ville kvitte seg med produksjonsrekka til BMW. Gamle BMW'er er faktisk utviklingen fra scratch trinn for trinn opp til dagens nye BMW. Det er disse bilene som har vært med på å gjort BMW til et av verdens største bilmerker og fremfor alt gjort at BMW lager kvalitetsbiler med mye kjøreglede. Det er klart at ikke alle BMW'er er like fine, men på den tiden de var nye var de faktisk langt forut sin tid hva gjaldt det meste, spesielt tidløst design. Det er få biler som er 20-30 år gamle og som forsatt matcher opp mot ytelser, design og kjøreglede som enkelte nyere biler, som BMW. Jeg synes det er litt viktig at vi som kaller oss BMW-entusiaster husker på dette og fører "arven" videre, så ikke alle de gode BMW'ene som er produsert opp gjennom årene går i glemmeboken. Det er også få eldre biler som får deg til å smile så mye bak rattet som enkelte eldre BMW'er gjør og da snakker jeg om biler som er 20 år og eldre. Hadde det ikke vært for BMW 02 og "neue klasse" som ble lansert på midten av 60-tallet og ble en knallsuksess, så hadde det mest sannsynligvis ikke fantes et merke som het BMW i dag. Tenk på det du! :wink:

joa, er vel enig i det du skriver, men den delen kan heldigvis andre ta seg av ;) virker som det er mer en nok av dere som liker de så, og den m3en til kjell rune er jo smooth da, men stort sett så er e30ene noen rustne firkanta kasser etter min mening ;) men så prøver jeg jo å irritere dere litt også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...