Gå til innhold

Er det lov å kjøre med bare førersete i bilen?


Teekay1983
 Share

Anbefalte innlegg

Faen har så lyst på de setene beige sportskinn og m-skjørtene til 6000,- tilsammen. Bakdelen er at det er i Gavle helt på øst siden av sverige det vil si at eg må kjøre godt 100mil fra ålesund. Sikkert ein fin tur men vet ikkje om eg gidder å kjøre alene sjølv om det er maaaange penger å spare (blir jo rundt 2000 i bensin da men) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du undersøkt hvor mye det koster å få dem tilsendt? Koster det 2000 eller mindre er det jo billigere enn å kjøre selv. Koster det mer, så får du finne ut selv hvor mye ekstra du er villig til å betale for å slippe å kjøre over 200 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tiden min er forsåvidt ikkje verdt så mye i helgen. Så da burde det vel egentlig ikke være noe problem da.

Har ikkje direkte spurt da, men han spesifiserte at han ikkje ville sende setene. Saken er at han har ein hel m535 delebil så det er egentlig ein del andre deler eg treng også, små og store. Foreksempel eit handbrekk som ikkje er oppspist av ein hund, eit deksel der det kommer kaldluft inn i kupeen. Så har han jo simons effektanlegg til 1200,- eit beige teppe hadde vel heller ikke vært å forakte. Så vist eg først skal kjøre 50mil til grensa kan eg liksogodt kjøre dei siste 4-5 timane dit han bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lov å ha løse seter liggende i bilen,de må være festet på en eller annen måte og ikke hindre sikten bakover.Hadde 8 felger i bilen som jeg hentet i sverige,men ble stoppet av politiet og fikk til nød fortsette på grunn av at det var midt på natten og 20 mil hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall lov å kjøre uten seter i noen dager, snakket med biltilsynet i dag. Vil vel ikkje være noe problem å unngå å blokkere bakruten. Kan jo heller montere fram og bak skjørtet dersom det skulle hindre sikten. Baksetet er jo montert på 10 minutt, så monterer eg passasjersetet og legger førerstolen i baksetet. Men uhindret sikt bakover, hva da med de som kjører med campingvogn o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...