NBCustom Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 såpass ja, der var det noen timer igjen, men moro å se virkelig pågangsmot!
ealoken Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 må bare si at dette er inspirasjon på pågangsmot
ww2 Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Glede meg te å ta turen inn å sjå på nye påsveiste deler Nei detta komme te å bli best i test
Mexos Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Herlig Nå blir det noe å følge med på iløpet av våren (Og sikkert noe lenger )
winchester Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Leste gjennom hele denne tråden mens jeg var på do i dag tidlig, holdt på å bli for sein til jobben pågrunn av den, haha. Blir bra når denne får litt omsorg etter mange år i skammekroken, hehe.
Reset Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Leste gjennom hele denne tråden mens jeg var på do i dag tidlig, holdt på å bli for sein til jobben pågrunn av den, haha. Blir bra når denne får litt omsorg etter mange år i skammekroken, hehe. Fint du informerer oss med hva du holder på med, på do
winchester Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Leste gjennom hele denne tråden mens jeg var på do i dag tidlig, holdt på å bli for sein til jobben pågrunn av den, haha. Blir bra når denne får litt omsorg etter mange år i skammekroken, hehe. Fint du informerer oss med hva du holder på med, på do Haha, med Android telefon kan man multitaske vet du!
///MoePower Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Sålenge du ikke utveksler bilder av hva du holder på med der inne så skal vi ikke klage
MariusG Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Har lest gjennom heile tråden no, sinnsykt bra arbeid ! Satser på regelmessige updates i 2011
Pedi Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Takk, det virkelige arbeidet begynner vel egentlig nå. Så da får vi vel egentlig se hvordan fremtida blir i min e21 verden. Planen er å få sammen karossen, og så gå tilbake til E28en og fullføre den. Hvis jeg kan få e21en til å se ut som en bil igjen i år, så er jeg fornøyd allerede der... for da har jeg planene klare for hva som skal skje videre....
_Spike_ Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Se her ja! Ikke mye igjen nå! Hehe.. Men har troa på denne bilen, også! *Abonerer* ( Fant trådene dine til slutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå